خبرگزاری کار ایران

کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا:

جنگ تجاری آمریکا و چین قیمت‌ها را صعودی کرد/ حباب در حال صفر شدن است

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۵۶۳

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف اظهار داشت: با تشدید جنگ تجاری آمریکا و چین قیمت اونس جهانی طلا با افزایش ۳۰ دلاری همراه بوده است و این افزایش بر قیمت‌های داخلی سکه و طلا نیز تاثیر گذار بوده است.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار سکه و طلا گفت: با تشدید جنگ تجاری آمریکا و چین قیمت اونس جهانی طلا با افزایش ۳۰ دلاری همراه بوده است و این افزایش بر قیمت‌های داخلی سکه و طلا نیز تاثیر گذار بوده است. این در حالی است که در هفته گذشته به دلیل روند کاهشی نرخ ارز، بازار طلا و سکه نیز با کاهش روبه‌رو بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر حباب سکه در حال صفر شدن است و تقریبا ۵۰ هزار تومان است. همچنین با نزدیک شدن به ایام  محرم، بازار با کاهش تقاضا همراه است.

این کارشناس بازار سرمایه در مورد نرخ انواع سکه گفت: در حال حاضر نرخ قیمت اونس جهانی طلا ۱۵۲۷ دلار، نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح جدید ۴ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۹۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۳۴۰ هزار تومان و سکه های گرمی نیز ۹۶۰ هزار تومان است.

به گفته وی؛ نرخ هر مثقال طلا یک میلیون و ۸۲۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۲۰ هزار و ۱۰۰ تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز