خبرگزاری کار ایران

هواپیمای فلایت چک آلمانی خریداری شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۱۹۹

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اظهار داشت: با توجه به گستردگی نیاز صنعت هوانوردی ایران، وجود یک فروند هواپیمای فلایت چک کافی نبود بنابراین باید هواپیمای فلایت چک دیگری تهیه می‌شد، از این رو نسبت به خرید هواپیمای فلایت چک دوم از کشور آلمان اقدام کردیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا،  سیاوش امیرمکری در جمع خبرنگاران از خرید فلایت چک دوم خبر داد و گفت: هواپیمای فلایت چک از الزامات و نیازهای هوانوردی کشور محسوب می‌شود و برای تست و کالیبره کردن دستگاه‌های ناوبری مورد نیاز است.

وی افزود: در طول سال بر اساس مقررات باید تجهیزات هوانوردی توسط هواپیماهای فلایت چک مورد بازرسی و وارسی قرار بگیرند بنابراین وجود این هواپیماها الزامی است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اظهار داشت: پس از سقوط هواپیمای فلایت چک در کیش در دو مرحله به دلیل نبود این هواپیما مجبور به اجاره فلایت چک از کشورهای خارجی شدیم، بنابراین نسبت به خرید آن اقدام کردیم.

وی تاکید کرد: با توجه به گستردگی نیاز صنعت هوانوردی ایران، وجود یک فروند هواپیمای فلایت چک کافی نبود بنابراین باید هواپیمای فلایت چک دیگری تهیه می‌شد، از این رو نسبت به خرید هواپیمای فلایت چک دوم از کشور آلمان اقدام کردیم.

این مقام مسئول افزود: قطعات یدکی و اف آی اس خریداری و وارد کشور شده اما هنوز هواپیمای فلایت چک را وارد کشور نکرده‌ایم باید این هواپیما با کل پشتیبانی آن خریداری می‌شد.

امیرمکری درباره ارزش این هواپیما گفت: فلایت چک آلمانی به قیمت 9 میلیون و 900 هزار دلار خریداری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز