خبرگزاری کار ایران

پیش نویس قانون آمار کشور به تصویب شورای عالی آمار رسید

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۵۷۸

در این جلسه که به ریاست آقای دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و رئیس شورای‌عالی آمار برگزار شد، مقرر شد این پیش‌نویس به عنوان یک سند ملی آماری به هیئت دولت ارسال شود تا اقدامات بعدی برای تبدیل آن به یک لایحه مشخص انجام شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از مرکز آمار ایران، در پنجاه‌ و نهمین جلسه شورای‌عالی آمار پیش‌نویس قانون آمار کشور که پیش از این توسط کمیسیون تخصصی شورای‌عالی آمار مصوب شده بود به اتفاق آرا تصویب شد. در این جلسه که به ریاست آقای دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و رئیس شورای‌عالی آمار برگزار شد، مقرر شد این پیش‌نویس به عنوان یک سند ملی آماری به هیات دولت ارسال شود تا اقدامات بعدی برای تبدیل آن به یک لایحه مشخص انجام شود.

گفتنی است مطالعات در خصوص تهیه و تدوین پیش‌نویس اولین قانون آمار کشور از دو سال پیش در قالب یک طرح پژوهشی در پژوهشکده آمار آغاز شده بود و پس از بررسی‌های کارشناسی در مرکز آمار ایران و اخذ نظرات کارشناسان و صاحبنظران این حوزه در دستور کار به کمیسیون تخصصی شورای عالی آمار قرار گرفته که در پنج جلسه مستمر در صد و نهمین جلسه کمیسیون تخصصی شورای ‌عالی آمار اصلاحات لازم اعمال و به تصویب رسیده بود که در پی آن  در جلسه، پنجاه و نهم  شورای عالی آمار نیز به اتفاق  آرا به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز