خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه مبل‌سازان:

سنگ‌اندازی سازمان امور مالیاتی و تامین اجتماعی مشکل اصلی مبل‌سازان است

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۳۰۴

رئیس اتحادیه مبل‌سازان گفت: بازار مبل کشور سالیانه بیش از 30 هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد و از سال گذشته 25 میلیون دلار به عراق، افغانستان، قزاقستان و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، صبح امروز نمایشگاه مبلمان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی با حضور نمایندگان مجلس مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ها و روسای اتحادیه‌ها افتتاح شد.

در حاشیه افتتاح بیست و هشتیمن نمایشگاه مبلمان عبدالحسین عباسی رئیس اتحادیه مبل سازان در جمع خبرنگاران با انتقاد از اخذ مالیات بر ارزش افزوده گفت: این مالیات در سراسر زنجیره تولید در این صنف گرفته می‌شود که نتیجه آن چیزی جز گران شدن محصول نهایی و از دست رفتن بازار فروش نیست. بازار مبل کشور سالیانه بیش از 30 هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد و از سال گذشته 25 میلیون دلار به عراق، افغانستان، قزاقستان و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شده است.

وی ادامه داد: ما اگر می‌خواهیم این صنعت به فعالیت خود ادامه دهد و نقش پررنگ‌تری در صادرات وجود داشته باشد باید سنگ‌اندازی سازمان امور مالیاتی، تامین اجتماعی و شهرداری‌ها را حل کنیم ما اکنون با کمبود نقدینگی مواجه هستیم که به سبب کاهش فروش در بازار داخل است بنابراین راهی ندارید به جز آنکه بر روی بازار صادرات متمرکز شویم که این امر نیز با وجود مشکلات مطرح شده بسیار سخت است.

بیست و هشتمین نمایشگاه مبلمان منزل از امروز تا جمعه 18 مردادماه برگزار می‌شود و 300 شرکت و واحد تولیدی کوچک و بزرگ از مناطق مختلف کشور در آن شرکت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز