خبرگزاری کار ایران

قبوض کاغذی برق پایتخت‌نشینان از ابتدای مهرماه حذف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۶۷۴

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با تاکید بر اینکه از ابتدای مهرماه امسال قبوض کاغذی برق جمع‌آوری و صورت‌حساب‌ها به صورت پیامکی و الکترونیکی صادر خواهد شد، گفت: در حال حاضر اطلاعات یک میلیون و 600 هزار مشترک در پایتخت جمع‌آوری شده و هم‌اکنون قبوض 36 درصد مشترکان تهرانی به‌صورت پیامک ارسال می‌شود.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "حسین صبوری" با اشاره به اینکه برای ثبت اطلاعات مشترکان در سامانه، دو سرشماره در نظر گرفته شده است، افزود: در روش نخست مشترکان تمامی کشور به همراه پایتخت نشینان می‌توانند با ارسال *1*شناسه قبض# به سرشماره 20001521 اطلاعات خود را در سامانه ثبت و پس از این قبوض خود را به صورت الکترونیک دریافت کنند. همچنین شهروندان تهرانی می‌توانند به صورت اختصاصی با ارسال شناسه قبض*1 به سرشماره 10001521 اطلاعات قبض خود را در قالب پیامک دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ادامه داد: مشترکان تهرانی می‌توانند از طریق سایت شرکت، سامانه 1521 و اپلیکیشین همراه تهران نیز نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند تا از ابتدای مهرماه با حذف کامل قبوض کاغذی دچار مشکل نشوند.

صبوری در پایان گفت: مشترکان پس از اجرای این طرح و در صورت نیاز به فیزیک قبوض خود می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت و درج شناسه قبض، صورت‌حساب خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز