خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول:

نظارت سازمان حمایت بر عملکرد فروشگاه‌های اینترنتی

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۹۰۳

مدیر کل نظارت بر شبکه‌های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: سازمان حمایت در راستای وظایف قانونی خود بر نحوه فعالیت و عملکرد فروشگاه‌های اینترنتی نظارت می‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، اکبر تقوی شوازی ضمن اشاره به لزوم نظارت بر فروشگاههای اینترنتی و کسب وکارهای فضای مجازی توسط دیگر دستگاههای متولی، افزود: این سازمان در راستای وظایف قانونی خود که نظارت بر شبکه های توزیعی در عرضه و فروش کالا است.

تقوی با بیان اینکه رصد و پایش مداوم نحوه فعالیت و عملکرد کسب و کارهای مجازی و فروشگاه‌های اینترنتی از جمله دیجی کالا، با توجه به مشکلات اقتصادی کشور از جمله کمبود و نحوه قیمت گذاری تصریح کرد: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان عرضه کالاهای اساسی و ضروری، به طرق مختلف در باب کسب و کارهای اینترنتی، ضرورت رعایت ضوابط مرتبط با نحوه فروش و قیمت های مصوب را گوشزد و نظارت جدی بر عرضه کنندگان کالاها از طریق سایت ها و فروشگاه های اینترنتی را دنبال نموده است.

این مقام مسئول، ضمن توصیه به شهروندان به منظور خودداری از خرید کالا از فروشگاه‌های غیرمجاز اینترنتی که فاقد نماد الکترونیکی و نشان سازمان تجارت توسعه الکترونیکی هستند خواستار آن شد که به محض مشاهده هر گونه تخلف گرانفروشی، عدم عرضه کالا و ... ، مراتب را از طریق تلفن یا سامانه 124، سازمان حمایت و یا سازمان های صنعت ، معدن و تجارت استان ها و اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی پیگیری نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز