خبرگزاری کار ایران

در سه ماهه نخست سال؛

صدور بیش از ۵ هزار جواز تاسیس در بخش صنعت/ افزایش ۲.۸ درصدی مجوزهای صنفی صادر شده

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۵۶۸

در بخش صنعت در سه ماهه اول سال۹۸، ۵ هزار و ۹۱۹ فقره جواز تاسیس با پیش بینی سرمایه گذاری ۹.۲ هزار میلیارد تومان صادر شده است.

به گزارش ایلنا، براساس آمار معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت درسه ماهه اول سال جاری بیش از هزار و ۳۱۰ فقره پروانه بهره‌برداری با میزان سرمایه گذاری ۹.۲ هزار میلیارد تومان و اشتغال ۲۱ هزار و ۹۸۲ نفر صادر شده است؛ که به ترتیب ۱۵.۳ درصد رشد در تعداد و سرمایه گذاری ۶۴.۸ درصد و در اشتغال ۴ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

۵ هزار و ۵۱۹ فقره جواز تاسیس با پیش بینی سرمایه گذاری ۵۷.۴ هزار میلیارد تومان و پیش بینی ۱۳۸ هزار و ۱۲۰ نفر صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل در تعداد ۲۶ درصد رشد و در سرمایه گذاری ۲۸ درصد رشد را نشان می دهد.

مجوزهای صنفی صادر شده ۸۳.۷ هزار فقره بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲.۸ درصد افزایش داشته است.

در بخش معدن تعداد ۲۳۶ فقره پروانه اکتشاف، ۱۰۷ فقره گواهی کشف و ۱۱۴ فقره پروانه بهره برداری صادرشده است که نسبت به دوره قبل در تعداد پروانه اکتشاف ۴ درصد و گواهی کشف ۵.۹ درصد رشد و پروانه بهره برداری ۹.۵ درصد کاهش داشته است.

میزان اشتغال پروانه های بهره برداری معدنی صادره هزار و ۱۹۲ نفر بوده که ۱۸.۱ درصد افزایش را نشان می دهد

۸۳ هزارو ۷۳۹ پروانه صنفی و هزار و ۵۲۸ کارت بازرگانی در تجارت خارجی صادر شده است. همچنین در بخش تجارت الکترونیک و گواهی امضای الکترونیکی رشد ۴۴.۳ درصدی را شاهد بوده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز