خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:

پیش‌بینی تمهیدات لازم برای سفرهای اربعین از پایانه‌های مرزی خوزستان

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۰۶۲

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از پیش‌بینی تمهیدات لازم برای تردد مسافران اربعین حسینی از پایانه‌های مرزی خوزستان خبر داد.

به گزارش ایلنا،عبدالهاشم حسن نیا در جلسه بررسی اقدامات انجام شده آماده سازی پایانه های مرزی شلمچه و چذابه برای انجام سفرهای اربعین حسینی اظهار داشت: تأمین اعتبار برای ارائه خدمات مطلوب در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه باید دستور کار قرار گیرد و جاده های منتهی به این پایانه ها باید در کوتاه مدت و پیش از اربعین حسینی ترمیم و بازسازی شوند.
 
وی افزود: در برنامه ریزی بلند مدت باید برای جاده های دسترسی به این دو پایانه و پایانه باری بندر امام خمینی(ره) تأمین اعتبار ویژه در دستور کار قرار گیرد.
 
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: با توجه پیش بینی افزایش زائران اربعین حسینی و احتمال بسته بودن مرز خسروی، باید از ظرفیت پایانه های مرزی شلمچه و چذابه در کنار مرز مهران استفاده کرد چراکه تعداد قابل توجهی از زائران از این دو پایانه تردد خواهند کرد از این رو باید برای تردد مسافران اربعین حسینی از پایانه های مرزی خوزستان تمهیدات لازم را اندیشید.
 
همچنین در این جلسه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، با بیان اینکه این اداره کل برای اربعین حسینی علاوه بر بهسازی مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی شلمچه و چذابه، اجرای دو پروژه عمرانی در این پایانه ها را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار کرد: پروژه های لکه گیری و روکش آسفالت مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی شلمچه و چذابه آغاز شده و تا پیش از آغاز مراسم اربعین حسینی، با خط کش  ی مسیر، نصب تابلوها، علائم احتیاط و نصب نیوجرسی به پایان خواهد رسید.
 
غلامعباس بهرامی نیا افزود: تکمیل سایت اختیاری در پایانه مرزی چذابه با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی همراه است و بتن ریزی و کف پوش آن تا یک ماه آینده به پایان خواهد رسید؛ ساختمان اداری این سایت نیز آماده شده و با خرید تجهیزات مورد نیاز، مورد بهره برداری قرار می گیرد.
 
وی گفت: در پایانه مرزی شلمچه نیز ساخت ۱۲ گیت اتباع خارجی و ۲۴۰۰  متر مربع سایه بان و آبخوری پیش از اربعین حسینی به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز