خبرگزاری کار ایران

افزایش ۱۰ درصدی سهام توئیتر در وال استریت

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۰۴۴

توئیتر در سه ماهه دوم سال جاری میلادی به میزان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار سود داشته است که به هر سهم یک دلار و ۴۳ سنت تعلق می‌گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، سهام توئیتر به میزان ۱۰  درصد در روز جمعه افزایش داشت که بیش از حد انتظار سرمایه‌گذران بود.

این افزایش در حالی صورت گرفته بود که توئیتر میلیون‌ها حساب جعلی و غیر قابل استفاده را از سیستم خود حذف کرد.

«جک دورسی» مدیر اجرایی توئیتر اعلام کرده است که میزان شکایت‌ها از مزاحمت به میزان ۱۸ درصد پس از پاک کردن این حساب‌های جعلی کم شده است.

این شرکت همینطور اعلام کرده است که میزان استفاده روزانه فعال از حساب‌های کاربری این برنامه به طور فزاینده‌ای در سه ماهه دوم سال جاری میلادی افزایش یافته است.

بر اساس گزارش‌های رفینیتیو، درآمد توئیتر با ۱۸ درصد افزایش به میزان ۸۴۱ میلیون دلار در سال گذشته رسید که بیش از میزان پیش‌بینی شده موسسات مالی بوده است.

همینطور توئیتر اعلام کرده است که با حذف محتویات توهین‌آمیز به ادیان در صدد ترویج صلح در این شبکه اجتماعی است.

این شرکت اعلام کرد که در سه ماهه دوم سال جاری میلادی یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار سود داشته است که  به هر سهم میزان یک دلار و ۴۳ سنت  تعلق می‌گیرد. این در حالی بود که در سال گذشته سود این شرکت ۱۰۰ میلیون دلار اعلام شد که به هر سهم ۱۳ سنت تعلق می‌گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز