خبرگزاری کار ایران

عضو هیات امنای بنیاد مستضعفان :

رشد ۱۵ برابری بودجه محرومان در بنیاد مستضعفان/ تکریم رهبری در حکم روسای قدیم و جدید بنیاد مبارک‌شان باشد

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۸۰۲

عضو هیات امنای بنیاد مستضعفان اظهار داشت: در طول مدت مدیریت آقای سعیدی‌کیا 80 هزار سند زمین به فقرا و محرومین با تخفیف کاملا ویژه ارائه شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، یحیی آل اسحاق در مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه برگزاری مراسم تودیع و معارفه از سنت‌های بسیار خوبی است که بر اساس آموزه‌های اسلامی و دینی در طول مدیریت جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود، گفت: بنیاد مستعضعان یک نهاد ویژه‌ای است و با توجه به ماموریتی که برای این بنیاد تعریف شده است یک نهاد بی‌نظیر و کم‌نظیر در جهان محسوب می‌شود و مهمترین ویژگی آن این است که زیر نظر مقام رهبری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: لذا نگاه به این نهاد باید ویژه باشد و سیاست‌ها و دستورالعمل‌های آن باید خاص و ویژه به اجرا برسد و خوشحالیم که در این فضا مشغول به کار هستیم، فضایی که آرمان‌های آن با محیط کار هماهنگ است.

عضو هیات امنای بنیاد مستضعفان با اشاره به عملکرد سعیدی‌کیا در بنیاد مستضعفان اظهار داشت: آقای سعیدی‌کیا از چهره‌هایی هستند که از ابتدای انقلاب منشا حضور در سازمان‌هایی در تراز ملی در کشور هستند و خصوصیات فردی، آرمانی و حرفه‌ای ایشان می‌تواند الگو باشد.

آل اسحاق با بیان اینکه آقای سعیدی‌کیا یک فرد خدوم و متواضع است، گفت: خدا را شاکریم که با ایشان همکاری کردم و از ایشان بسیار آموختم.

عضو هیئت امنای بنیاد مستضعفان با اشاره به عملکرد سعیدی‌کیا در حوزه خدمات اجتماعی گفت: در طول مدت مدیریت آقای سعیدی‌کیا 80 هزار سند زمین به فقرا و محرومین با تخفیف کاملا ویژه ارائه شد.

وی افزود: وی هر هفته ملاقات عمومی با مردم داشتند که حدود 8 هزار نفر را در این ملاقات پذیرفت و موضوعات این افراد را حل و فصل کرد.

آل اسحاق ادامه داد: در طول حضور ایشان بودجه بخش محرومین 15 برابر افزایش یافت و حدود 1800 کلاس درس ایجاد شد و 12 منطقه برای محرومیت‌زدایی کامل مانند قلعه گنج انتخاب و اقدامات مورد نظر در این مناطق به اجرا رسید.

آل اسحاق تاکید کرد: در این شرایط اقتصادی ملتهب و منفعل، در طول مدیریت آقای سعیدی‌کیا رشد اقتصادی تا هشت درصد افزایش یافت و رشد فروش تا 12 درصد رشد یافت.

عضو هیات امنای بنیاد مستضعفان گفت: صادرات از 200 میلیون به 761 میلیون یورو افزایش پیدا کرد و در این مدت 295 پروژه بزرگ به اتمام رسید.

وی همچنین درباره آقای فتاح رئیس جدید بنیاد مستضعفان گفت: ایشان هم از چهره‌هایی در تراز ملی هستند و وی را یک فرد جهادی می‌دانیم که شروع کار ایشان از جبهه‌های جنگ بوده و پس از آن در وزارت نیرو، بنیاد تعاون و کمیته امداد و سایر نهادها حضور داشتند.

وی تاکید کرد: در یک حکم از سوی رهبری دو عزیز تکریم شدند و با ادبیاتی بسیار بالا الفاظی به کار بردند و تشویق‌هایی را کردند که نصیب هر کسی نمی‌شود و مبارک‌شان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز