خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

افتتاح آزادراه همت – کرج در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۲۷۴

وزیر راه و شهرسازی از افتتاح آزادراه همت – کرج در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، صبح امروز معاون اول رئیس جمهوری به همراه وزیر راه و شهرسازی و وزیر ارتباطات و جمعی از مسئولان محلی و محلی از آزادراه همت – کرج بازدید کرد.

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، در حاشیه بازدید از آزادراه همت – کرج با بیان اینکه این یک پروژه ملی و گره‌گشای مهمی در ترافیک اتوبان تهران – کرج است، گفت: این پروژه برای مردم به ویژه ساکنان استان تهران، البرز و مازندران بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند ترافیک منطقه را کاهش دهد.

وی افزود: در حال حاضر این پروژه مطابق زمان‌بندی در حال اجرا است و پیشرفت خوبی دارد و تنها مشکل در اجرا بحث معارضین است که هر روز به یک معارض بر سر اجرای این پروژه برخورد می‌کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در حال حاضر یکی از مهمترین معارضین آزادراه تهران – کرج، دکل فشار قوی برق است، گفت: این دکل باید از مسیر خارج و جابجا شود، از همین روی در حال رایزنی با وزارت نیرو برای انتقال این دکل هستیم.

اسلامی با اشاره به زمان افتتاح این پروژه اظهار داشت: اراده ما این است که آزادراه همت – کرج در هفته دولت به افتتاح برسد چرا که هیچ مشکل فنی برای اجرا نداریم و تنها بحث، معرضان مطرح است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 25 پروژه آزادراهی به طول 1100 کیلومتر در حال اجرا است، گفت: پیشرفت خوبی در پروژه‌های آ‌زادراهی شاهد هستیم و تمام این پروژه‌ها فعال هستند که مهمترین آنها در پایتخت آزادراه کنار گذر جنوبی تهران است که آبیک را به چرم شهر متصل می‌کند. بنابراین بخش قابل توجهی از ترافیک وارد پایتخت نخواهد شد.

وی افزود: آزادراه تهران – شمال هم طبق برنامه‌ زمان‌بندی در حال اجرا است و در موعد مقرر به افتتاح می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز