خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت نوآوری و فن‌آوری وزارت ارتباطات:

تعیین بسته حمایتی برای برگزیدگان ارتباطات و فناوری

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۷۹۶

سرپرست معاونت نوآوری و فن‌آوری وزارت ارتباطات گفت: برای برگزیدگان جشنواره ارتباطات و فناوری اطلاعات بسته‌های حمایتی شامل تبلیغات، حمایت خدماتی، پرداخت وجوه اداره شده و ضریب حمایتی تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، ستار هاشمی در مراسم معرفی برگزیدگان هشتمین دوره جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات و جایزه ملی کیفیت، با بیان اینکه در مجموع 239 شرکت کننده در محورهای مختلف در جشنواره این دوره حضور داشتند، اظهار کرد: از این تعداد 51 شرکت شایسته تقدیر، دریافت رتبه اول تا سوم شناخته شدند.

وی ادامه داد: برای رتبه اول 15 متقاضی، رتبه دوم 13 ،  رتبه سوم 11 و در بخش شایسته تقدیر 13 متقاضی معرفی شدند.

هاشمی درباره اهداف این جشنواره گفت: ایجاد رقابتی سالم و شور و نشاط علمی و نوآوری، شناسایی و حمایت از نخبگان، فرهنگ سازی و ایجاد فضای تعامل و همکاری، شناسایی و حمایت از بخش خصوصی برتر از اهداف این جشنواره است.

وی اضافه کرد: محورهای جشنواره نیز استارت آپ برتر، دستگاه‌های برتر در ارائه خدمات الکترونیکی، توسعه کسب و کار در حوزه فاوا، شرکت برتر IT در توسعه اقتصادی و فناوری فضایی و خدمات فضا پایه را شامل می‌شود.


ادامه دارد...

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز