خبرگزاری کار ایران

حضور بازار باسلام در رویداد ایران هوشمند

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۴۹۷

بازار آنلاین «باسلام»، در رویداد ایران هوشمند که روز چهارشنبه 26تیرماه 1398 با حضور رئیس جمهور و وزیر ارتباطات برگزار شد به عنوان یکی از ۱۰ استارتاپ برگزیده‌ی حاضر در رویداد شناخته شد.

در این رویداد که در سالن اجلاس سران برگزار شد، روحانی و آذری جهرمی از سخنرانان ویژه بودند. همچنین اعضای دیگری نیز از جمله امیر ناظمی رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و محمدباقر اثنی عشری رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، شهاب جوانمردی مدیر عامل فناپ و حسام میرآرمندهی بنیانگذار کافه بازار سخنرانی داشتند.

در بخشی از این رویداد سجاد عساکره، هم‌بنیان‌گذار «باسلام» نیز همراه با تیم خود در این رویداد حضور داشت و فعالیت‌های «باسلام» را در حضور رئیس جمهور ارائه کرد.

رئیس جمهور در بخشی از سخنان خود در سالن اجلاس سران،«باسلام» را این‌گونه توصیف کرد:

«اینکه امروز یک روستایی در خانه‌ی خودش قادر است شغلی را ایجاد کند، صنعتی را ایجاد کند و از همانجا مستقیما قادر باشد دستاورد خودش را عرضه کند و مشتری‌اش را پیدا کند، کار بسیار عظیم و بزرگی ست.»

در این رویداد، همچنین برخی از استارتاپ‌های موفق حضور داشتند؛ از دیگر استارتاپ‌های برگزیده حاضر در این رویداد می‌توان به اسنپ، تپسی، کشمون، استادکار، و… اشاره کرد.

شایان ذکر است وبسایت و اپلیکیشن «باسلام»، یک بازار اینترنتی برای کسب‌وکارهای خانگی و محلی است که از سال ۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. 4500 تولیدکننده از ۳۸۰ نقطه‌ی جغرافیایی ایران، در سایت باسلام صاحب کسب‌وکار شده‌اند و محصولاتشان را از طریق غرفه‌ی اختصاصی خود به ۹۵۰ نقطه از سرزمین‌مان ارسال می‌کنند. درآمد متوسط تولیدکننده‌های باسلامی از 500 هزار تومان تا 60 میلیون تومان در ماه متغیر است.

«باسلام»، بازاری هزار قصه از آدم‌هایی‌ست که مسیر موفقیت خود را در تعامل و همکاری با دیگران یافته‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز