خبرگزاری کار ایران

وزیر اقتصاد:

طی دو سال آینده باید بستر مناسبی برای اجرای اقتصاد هوشمند فراهم کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۰۱۰

وزیر اقتصاد اظهار داشت: دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در سومین جلسه شورای راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت متبوع با اشاره به کسب رتبه اول وزارت متبوع در میان وزارتخانه ها ، در پنجمین دوره ارزیابی فناوری اطلاعات کشور ، بر لزوم بسترسازی مناسب برای اجرای اقتصاد هوشمند طی دو سال آینده تاکید کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت اقتصاد و دارایی ایران، دکتر فرهاد دژپسند در این جلسه که با حضور اعضاء و دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور برگزار شد ، با تقدیر از تلاشهای صورت گرفته و با اشاره به نقش محوری گزارش تحلیلی نتایج پنجمین دوره ارزیابی فناوری اطلاعات در شناسایی نقاط قوت و ضعف وزارت امور اقتصادی و دارایی در این حوزه، اظهار داشت: با وجود اینکه در ارزیابی صورت گرفته، ستاد وزارتخانه و دستگاههای اجرایی تابعه حائز رتبه برتر شده اند اما نباید در جایگاه فعلی متوقف ماند.

وی افزود: ما مرحله دشواری را پیش رو داریم و باید با نگاه به آینده برنامه ای برای ارتقاء بیشتر طراحی کنیم تا در افق دو ساله بتوانیم بستر مناسبی برای اجرای اقتصاد هوشمند فراهم سازیم.

 دژپسند تاکید کرد: برای تحقق این امر، باید کارگروه های عملیاتی با مشارکت حداکثری صاحبنظران فعال شوند و ضمن ارائه برنامه های دقیق، فرآیندهای اجرایی، بطور مستمر مورد پایش قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز