خبرگزاری کار ایران

سند راهبردی شرکت ارتباطات زیرساخت بازنگری و تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۳۶۳

سند راهبردی شرکت ارتباطات زیرساخت با استراتژی ایجاد زنجیره همکاری‌های تجاری منسجم برای ارائه خدمات ارتباطی زیرساختی نوین، با کیفیت، امن و پایدار؛ بازنگری ,تدوین و به تصویب هیات مدیره شرکت رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از شرکت ارتباطات زیرساخت؛ نرگس طاهری، معاون راهبردی و توسعه کسب وکار مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، با اعلام این مطلب گفت: با تصویب این سند راهبردی ،شرکت ارتباطات زیر ساخت طی افق 1404 راهبر اکوسیستم ارتباطات دیجیتال امن و پایدار در منطقه می شود.

طاهری با اشاره به مراحل تنظیم سند راهبردی شرکت ارتباطات زیرساخت افزود : این سند با انتخاب متدولوژی مناسب و بازنگری بخش های مهم شامل ماموریت، چشم انداز، اهداف کلان، راهبردها و شاخص های آن و همچنین آنالیز بازار مخابراتی همراه با شناسایی نیاز ذینفعان و تحلیل محیط بیرونی تنظیم شده است.

وی باتاکید بر ماموریت اصلی شرکت ارتباطات زیرساخت به‌ عنوان پیشران تحول دیجیتال کشور ، بر ضرورت توسعه و باز مهندسی زیرساخت های اصلی شبکه ملی اطلاعات ، امنیت و پایداری، افزایش کیفیت خدمات،کاهش قیمت تمام شده خدمات و گشایش بازار برای حضور موثر بخش غیر دولتی در کنار وظایف حاکمیتی تاکید کرد .

معاون راهبردی و توسعه کسب وکار گفت: ایجاد زنجیره همکاری‌های تجاری منسجم، کسب سهم از بازارهای منطقه ای هدف، توسعه متوازن ابعاد حاکمیتی و تجاری و همچنین ارتقاء بهره وری کسب و کار از اهداف کلان سند راهبردی شرکت است که بر مبنای این اهداف، راهبردها و نقشه راهبردی این سند نیز طراحی و تنظیم شده است.

وی تصریح کرد: پیشرفت تکنولوژی همراه با واقعیت های بازار و نیز روند کاربردها و ظرفیت مالی این شرکت، برنامه ریزی شبکه را از حالت سنتی بر مبنای تقاضا خارج و نظام برنامه ریزی شبکه را پیچیده تر کرده است.

طاهری یادآور شد : در تهیه این سند از اسناد بالادستی از جمله سیاست های کلی نظام و قانون برنامه ششم توسعه کشور، سند برنامه راهبردی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در برنامه ششم ، سند "تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات" مصوب شورای عالی فضای مجازی و نظرات اکثر خبرگان شرکت و سایر اسناد بالادستی مرتبط استفاده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز