خبرگزاری کار ایران

بیژن عباسی آرند خبر داد:

مشارکت ایرانسل در نوسازی مدارس مناطق سیل‌زده

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۰۲۱

با امضای تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مجمع خیرین مدرسه‌ساز و شرکت ایرانسل، این شرکت در بازسازی مدارس مناطق سیل‌زده مشارکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، بعد از ظهر امروز در نشستی شرکت ایرانسل در راستای مسئولیت اجتماعی خود تفاهم‌نامه‌ای را با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور مجمع خیرین مدرسه‌ساز و شرکت ایرانسل برای کمک در بازسازی مدارس مناطق سیل‌زده به امضا رساند.

در این تفاهم‌نامه که با حضور مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به امضا رسید شرکت ایرانسل متعهد شد در بازسازی و نوسازی تعدادی از مدارس مناطق سیل‌زده مشارکت داشته باشند.

در این نشست بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل با اشاره به تاریخچه 14 ساله حضور این شرکت ارتباطی در ایران اظهار کرد: این اقدام در راستای مسئولیت اجتماعی ما و اعتقاد بر این موضوع که باید در تمام مشکلات کنار مردم باشد انجام می‌دهد و زمان سیل نیز شرکت ایرانسل کنار مردم بود و سعی کرد در کوتاه‌ترین زمان مشکلات ارتباطی مرتبط با این شرکت را مرتفع سازد.

وی با تاکید بر اینکه هنگام وقوع سیل ایرانسل توانست در هفت‌ساعت ارتباط مناطق سیل زده خوزستان را دوباره برقرار کند، افزود: برقراری هفت‌ساعته ارتباط پس از بحران رکورد محسوب می‌شود و ما این موضوع را از افتخارات خود می‌دانیم.

عباسی افزود: زمان سیل مبالغ قابل توجهی را به هلال‌احمر اهدا کردیم تا یاری‌رسان مردم سیل‌زده در این مناطق باشیم.

وی با تاکید بر اینکه قدم بعدی ما برای خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده، سرمایه‌گذاری در زمینه آموزش و پرورش است گفت: یکسری مطالعات در حوزه مدرسه‌سازی انجام دادیم تا بتوانیم با کمک آموزش و پرورش قدم‌هایی را در جهت نوسازی و بازسازی مدارس مناطق سیل‌زده برداریم.

عباسی ادامه داد: خوشبختانه مسئولان مربوطه در حوزه ساخت مدارس با ما همکاری خوبی داشتند و ما توانستیم امروز با دعوت از سازمان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و مجمع خیرین مدرسه‌ساز تفاهم‌نامه‌ای را به امضا برسانیم.

وی تصریح کرد: امروز اولین چک مربوط به تفاهم‌نامه مذکور به سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تحویل داده می‌شود و ما این قول را می‌دهیم تا دو ماه آینده مبالغ ذکر شده را در تفاهم‌نامه به سازمان مربوطه پرداخت کنیم.

مدیرعامل ایرانسل با بیان اینکه علاوه بر تاسیس و بازسازی مدارس پنج مدرسه نیز در طرح مدارس درخشان ایرانسل به امکانات تجهیز خواهند شد، افزود: در مدارس درخشان ایرانسل تمام تجهیزات الکترونیکی و همچنین دسترسی به ایرانسل به صورت رایگان در اختیار این مدارس قرار می‌گیرد.

عباسی اضافه کرد: تصمیم داریم پروژه‌ای را نیز در سیستان و بلوچستان با عنوان استعدادهای درخشان در حال اجرا است که در آن پروژه 14 مدرسه در چابهار به کامپیوتر و اینترنت رایگان مجهز شدند و معلمان از استان تهران از طریق این تجهیزات در حال آموزش مجازی به دانش آموزان هستند.

وی با اشاره به تاسیس یک مدرسه شش کلاسه در شهرستان گمیشان گفت: این مدرسه برای سال آینده آماده بهره‌برداری است ضمن اینکه در استان خوزستان نیز یک مدرسه 9 کلاسه تاسیس کردیم که امیدواریم بهره‌برداری آن به سال تحصیلی پیش رو برسد.

عباسی در پایان تاکید کرد: از نظر ما کشوری توسعه خواهد یافت که مردمان توسعه‌یافته‌ای داشته باشد و برای رسیدن به مردمان توسعه یافته لازم است آموزش و پرورش یک کشور توسعه یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز