خبرگزاری کار ایران

احیای بازار و میز فرش چین در مرکز ملی فرش ایران

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۰۵۹

نشست رئیس مرکز ملی فرش ایران با نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین در مرکز ملی فرش ایران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، دستپاک با بیان اینکه مهمترین برنامه این مرکز حفظ بازارهای موجود و توسعه بازارهای هدف است، افزود: در این رویکرد ورود به بازاهای جهانی و افزایش حضور فعالان فرش دستباف ایران در بازار کشورهای شرق آسیا در اولویت بوده است.

مجیدرضا حریری نایب رییس اتاق بازرگانی ایران و چین ضمن توضیح چگونگی توسعه صادرات فرش دستباف ایرانی و بررسی راهکارهای عملی تعامل با بازار چین و ویژه هنگ کنگ چنین بیان کرد: در ابتدا باید شناسایی ویژگی‌های منحصر به فرد فرش دستباف ایران در کشور چین دنبال شود.

وی در ادامه توضیحات کاملی در خصوص ظرفیت های سرمایه گذاری در کشور چین بویژه گسترش مناسبات اقتصادی و تجاری در حوزه فرش دستباف ارائه نمود.

در پایان جلسه مقرر شد ، میز فرش چین که به مدت چهار سال متوقف شده بود با حضور فعالان و ذینفعان احیا شود و نشست میز کشورهای مختلف برای بازارهای هدف صادراتی فرش دستباف به منظور شناسایی زمینه های ورود و توسعه روابط دو جانبه در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است، گزارش دلایل احیای بازار چین، تهیه شده در مرکز ملی فرش ایران، پیوست است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز