خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام:

انجام پرواز حجاج از 19 فرودگاه کشور/ جابه‌جایی 30 هزار زائر از فرودگاه امام

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۶۶۸

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام اظهار داشت: امسال با وجود تمام مشکلات، شرکت هواپیمایی ایران ایر به تنهایی پروازهای حج را انجام می‌دهد و نهایت همکاری با این ایرلاین برای انجام پروازهای به موقع و بدون تاخیر را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، علی رستمی در مراسم بدرقه زائران خانه خدا- حج تمتع 98 -با بیان اینکه 30 هزار زائر از 9 استان از جمله البرز، تهران، قم، مرکزی، لرستان، قزوین، کردستان، سمنان و شهرستان کاشان از فرودگاه امام عملیات حج خود را انجام می‌دهند، گفت: پروازهای حج از امروز شروع می‌شوند و تا 14 مرداد ماه ادامه پیدا می‌کنند. همچنین عملیات پروازهای برگشت از 26 مرداد ماه آغاز و تا 17 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: امسال خوشبختانه پروازهای حج از ترمینال سلام انجام می‌شود که می‌توانیم انتقال حجاج را روان‌تر انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام ادامه داد: امسال با وجود تمام مشکلات، شرکت هواپیمایی ایران ایر به تنهایی پروازهای حج را انجام می‌دهد و نهایت همکاری با این ایرلاین برای انجام پروازهای به موقع و بدون تاخیر را خواهیم داشت.

همچنین در ادامه این مراسم حسین اسفندیاری عضو شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران با بیان اینکه امسال از 19 فرودگاه بین‌المللی پرواز حجاج انجام می‌شود، گفت: امروز به طور همزمان از فرودگاه یزد و زنجان هم اولین پرواز حج انجام شد که این پروازها بدون تاخیر بودند و امیدواریم تمام پروازهای حج امسال بدون تاخیر انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز