خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ایران ایر:

خدا را شاهد می‌گیرم از انجام پروازهای حج به دنبال سود نیستیم/ مواجهه با محدودیت‌های ناوگان برای انجام پروازهای حج

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۶۵۴

مدیرعامل ایران ایر اظهار داشت: به دلیل تحریم‌های استکبار جهانی با محدودیت ناوگان برای انجام پروازهای حج مواجه بودیم به همین دلیل تمام هواپیماهای پهن پیکر را وارد خط انجام پروازهای حج کردیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، تورج دهقانی زنگنه در مراسم بدرقه زائران خانه خدا- تمتع 98- با بیان اینکه انجام عملیات حج را وظیفه شرعی خود می‌دانیم و به آن نگاه اعتقادی داریم، گفت: تمام امکانات ایران ایر را برای انجام سفر حج به نحو احسن مدیریت و بسیج کرده‌ایم تا مشکلی برای حجاج ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته از کمک‌ سایر ایرلان‌ها برای انجام سفر حج استفاده می‌کردیم امسال بنا به دلایلی از این کمک‌ها بی‌بهره هستیم، گفت: در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و صنعت هوانوردی در خط مقدم این تحریم‌ها قرار دارند و امسال اولین سالی است که ایران ایر تحت تحریم‌های ضدایرانی که از سال 97 اعمال شد، پروازهای حج را انجام می‌دهد.

مدیرعامل ایران ایر با بیان اینکه تمام تجهیزات و امکانات برای انجام پروازهای حج به صورت 24 ساعته و شبانه روزی در آماده‌باش هستند، گفت: به دلیل تحریم‌های استکبار جهانی با محدودیت ناوگان برای انجام پروازهای حج مواجه بودیم به همین دلیل تمام هواپیماهای پهن پیکر را وارد خط انجام پروازهای حج کردیم.

دهقانی زنگنه با تاکید بر اینکه خدا را شاهد می‌گیرم در انجام پروازهای حج به دنبال سودآوری نیستیم، گفت: انتظار داریم سایر دستگاه‌ها هم در انجام سفرهای حج ما را کمک کنند چرا که انتقال حجاج را یک پروژه ملی می‌دانیم.

مدیرعامل ایران ایر با بیان اینکه در انجام پروازهای حج دو رسالت را قائل هستیم، گفت: اولین رسالت ما انجام پروازهای ایمن و دومین رسالت، انجام پروازهای به موقع است که برای تحقق این دو وظیفه هماهنگی‌های مورد نیاز صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: به دلیل گرمای هوا و شرایط فرودگاه برای انتقال حجاج احتمال تاخیر در پروازهای حج وجود دارد اما در تلاش هستیم این تاخیر را به حداقل برسانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز