خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب عنوان کرد:

پیش‌بینی صادرات 200 هزار تن محصولات فولادی در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۴۹۳

مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب گفت: صادرات محصولات فولادی این شرکت در سال 98 در حال انجام است و پیش بینی می‌شود صدور بالای 200 هزار تن را در سالجاری داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، سید ابوتراب فاضل مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره مجتمع فولاد صنعت بناب در مجمع عمومی سالیانه منتهی به سال مالی 97  اظهار کرد : علیرغم مشکلات اقتصادی و نوسانات بازار فولاد و مشکلات حاصل از آن در سال97 ؛  با حمایت های ویژه و همه جانبه  جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری،  با انجام اصلاحات ساختاری در حوزه مالی و بهره برداری اقدامات مهمی انجام شد و شاهد شروع به فعالیت مجدد واحد ذوب قوس شاهین بعد از یکسال توقف بودیم.

وی افزود: صادرات محصولات فولادی این شرکت در سال 98 در حال انجام است و پیش بینی می‌شود صدور بالای 200 هزار تن را در سالجاری داشته باشیم.

فاضل تاکید کرد: در سال 97 با دستیابی به سود از میزان زیان عملیاتی کاسته شد و حرکت به سمت سوددهی انجام شده است که قابل توجه است این اتفاق برای اولین بار در چند سال اخیر  می‌افتد.

وی خاطرنشان کرد: با اضافه شدن کوره جدید و ست پنجم القائی حدود 130 هزار تن به ظرفیت ذوب القائی افزوده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز