خبرگزاری کار ایران

نگرانی عراقی‌ها از پیمانکاری بنیاد مستضعفان در پروژه راه‌آهن بصره – شلمچه

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۷۸۸

مدیرعامل راه‌آهن عراق اظهار داشت: در عراق پروژه‌های نیمه کاره بسیاری با شرکت‌های مختلف وجود دارد بنابراین باید از ورود یک شرکت جدید دیگر مطمئن شویم که توانایی فنی و مالی برای اجرای این پروژه را دارند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، صبح امروز نشست سه جانبه همکاری‌های حمل و نقل بین ایران، عراق و سوریه برگزار شد و درباره نحوه همکاری‌ها در پروژه اتصال ایران – عراق از طریق شبکه ریلی گفت‌وگو شد.

طالب جواد کاظم مدیرعامل راه‌آهن عراق با بیان اینکه باید یک شرکت جدی و با پشتیبانی بالا وارد این پروژه شود، گفت: هر مانعی که برای اجرای پروژه 33 کیلومتری ایجاد شود آرزوی چندین ساله اتصال ریلی را برآورده نخواهد کرد.

مدیرعامل راه‌آهن عراق با تاکید بر اینکه ایران باید به صورت جدی وارد این پروژه شود گفت: از طرف ایرانی خواهش می‌کنیم قبل از انعقاد قراداد با بنیاد مستضعفان با ما هماهنگ باشد.

وی ادامه داد: در عراق پروژه‌های نیمه کاره بسیاری با شرکت‌های مختلف وجود دارد بنابراین باید از ورود یک شرکت جدید دیگر مطمئن شویم که توانایی فنی و مالی برای اجرای این پروژه را دارند.

طالب جواد کاظم افزود: شرکتی می‌خواهیم که رزومه کاری بیشتری داشته باشد تا بتوانیم پروژه‌های دیگر را هم به آ‌ن واگذار کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز