خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت و ایمنی دریایی سازمان بنادر و دریانوردی:

تمام کشتی‌هایی که در آب‌های ایران تردد دارند از نقشه‌های کشورمان استفاده می‌کنند/ نقشه‌های دریایی امسال تکمیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۷۱۸

مدیرکل حفاظت و ایمنی دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برنامه سازمان بنادر تکمیل نقشه‌های دریایی است و امسال نقشه دریایی بنادر نوشهر و فریدونکنار منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، علیرضا خجسته در مراسم روز جهانی هیدروگرافی با بیان اینکه کشتی‌هایی که در آب‌های ایران تردد دارند از نقشه‌های تهیه شده ایران استفاده می‌کنند، گفت:‌ برنامه سازمان بنادر تکمیل نقشه‌های دریایی است و امسال نقشه دریایی بنادر نوشهر و فریدونکنار منتشر شده است.

مدیرکل حفاظت و ایمنی دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: نقشه دریایی بندر امیرآباد به زودی منتشر می‌شود.

وی گفت: برای کشتی‌های کوچک امکان استفاده از نقشه‌های کاغذی هم در کنار نقشه‌های دیجیتال فراهم شده است.

وی ادامه داد: لزوم بازنگری نحوه نظارت بر فعالیت‌های نقشه‌برداری و هیدروگرافی کشور، مدیریت جامع اطلاعات مکان محور دریایی، ارائه گزارش عملکرد و اقدامات کمیته ملی هیدروگرافی، مدیریت جامع اطلاعات مکان‌محور دریایی و کنترل لایروبی از طریق عملیات هیدروگرافی از موضوعاتی است که امروز در مراسم جهانی هیدروگرافی مطرح می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز