خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

واگذاری 100 هزار واحد مسکونی به نیروهای صف/ مدیران سهمی از این واحدها ندارند/ جاسوس اعدام شده بازنشسته بود/ برای لایه‌های بیرونی هم سپر امنیتی داریم

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۸۸۸

وزیر دفاع گفت: 100 هزار واحد مسکونی که قرار است با همکاری وزارت راه‌و شهرسازی به احداث برسد، فقط به نیروهای صف وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح واگذار می‌شود و قرار نیست مدیران سهمی از این واحدها داشته باشند.

امیر سرتیپ امیر حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره نحوه واگذاری 100 هزار واحد مسکونی که قرار بر این است با همکاری وزارت راه‌و شهرسازی به احداث برسد، گفت: نیروهای مسلح قشر زحمت‌کش کشورمان محسوب می‌شوند که مسئولیت خطیر برقراری امنیت در کشور را برعهده دارند و حداقل کار ما این است که بتوانیم دغدغه تامین مسکن را برای این نیروی ارزشمند انسانی و اجتماعی کشورمان رفع کنیم.

وی افزود: این 100 هزار واحد فقط به نیروهای صف وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح واگذار می‌شود و قرار نیست مدیران سهمی از این واحدها داشته باشند.

وزیر دفاع همچنین درباره اعدام یکی از نیروهای قراردادی این وزارت خانه به اتهام جاسوسی گفت: این فرد از سال 89 از وزارت دفاع جدا شده بود. در دوره بازنشستگی به سراغ وی آمده و متاسفانه این فرد را وادار به خیانت کرده بودند.     

امیر حاتمی ادامه داد: بارها تاکید کرده‌ایم سزای افرادی که خیانت کنند همین رفتاری است که سازمان قضایی با این جاسوس انجام داد و بابت این اقدام ممنون سازمان قضایی هستیم.

وی  با تاکید بر اینکه البته این اتفاق در داخل وزارت دفاع رخ نداده است،‌ گفت: این اتفاق با اینکه بیرون از دستگاه در حال انجام بود، پس از دو سال روشن شد و این اقدام نشان می‌دهد که یک سپر امنیتی بسیار خوبی وجود دارد و حتی لایه‌های بیرون را مراقبت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز