خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس مجلس بیان کرد:

هنوز نمی‌دانم مسئول اقتصاد کشور چه کسی است/ ای کاش سلطان تولید داشتیم

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۳۳۷

نایب رییس مجلس اظهار داشت: باید جلوی سلطان سکه و خودرو را گرفت چرا که این اشخاص رقابت را برای تولیدکنندگان داخلی سخت می‌کنند، ای کاش ما سلطان تولید داشتیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، عبدالرضا مصری در همایش روز ملی اصناف با اشاره به ظرفیت‌های اقتصاد مقاومتی گفت: ما تمام امکانات را داریم. نسخه لازم نوشته شده و پزشک بیماری را تشخیص داده اما این وسط هیچ‌کس درمان را آغاز نمی‌کند.

نایب رییس مجلس با طرح این سوال که مسئول اقتصاد کشور کیست؟ گفت: من به عنوان نایب رئیس مجلس هنوز نمی‌دانم مسئول اقتصاد کشور چه کسی است و جوابی برای این سوال پیدا نکردم در حالی که بسیاری از بخش‌ها مسئول مشخص دارند اما مسئول اقتصاد که جهت‌ها را مشخص کند و مسئولیت را بپذیرد هنوز مشخص نیست.

وی ادامه داد: تمام کالاهایی که به صورت ساخته شده کامل از خارج از کشور وارد می‌شوند ظرفیت تولید آن در داخل وجود دارد. تا زمانی که بابت واردات، دلار می‌دهیم امکان رقابت تولیدکننده داخلی با خارجی وجود ندارد چرا که کالای خارجی با ارز رانتی یا با قیمت غیرواقعی ارز وارد کشور می‌شود.

مصری با بیان اینکه ارز ارزان بابت شکل‌گیری سلاطین اقتصادی می‌شود، گفت: باید جلوی سلطان سکه و خودرو را گرفت چرا که این اشخاص رقابت را برای تولیدکنندگان داخلی سخت می‌کنند. ای کاش ما سلطان تولید داشتیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز