خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو در آغاز عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی روستایی اردستان خبر داد:

افتتاح ٨ پروژه در بخش آب با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان در استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۳۶۱

وزیر نیرو گفت: طی این دو روز در مناطق مختلف استان اصفهان هشت پروژه در بخش آب با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به‌گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "رضا اردکانیان" صبح امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی فاز اول آبرسانی مجتمع ۱۹ روستایی برزاوند اردستان اظهار کرد: در این سفر کلنگ زنی و افتتاح طرح مهم و موثر آبرسانی به ۱۹ روستای منطقه اردستان در استان اصفهان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح با تلاش همکاران و شرکت آب و فاضلاب کشور به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: با بهره‌برداری از این طرح جمعیت دائم و غیردائم این منطقه از آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند خواهند شد.

وزیر نیرو با بیان اینکه در شهرها و روستاهای استان اصفهان تعداد قابل توجهی طرح در بخش آب و برق به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: وزارت نیرو در استان اصفهان ۲۰۷ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۸ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در دست اجرا دارد که برخی از این طرح‌ها در مرحله آغاز و برخی از آنها در حال اتمام است.

اردکانیان با اشاره به متوسط پیشرفت ۶۳ درصدی این طرح‌ها در استان اصفهان گفت: تمامی این طرح‌ها تا پایان دولت تدبیر و امید به ثمر می‌رسند.

وزیرنیرو با اشاره به اینکه دولت دوازدهم موفق شده طرح‌های مهمی را در جای‌جای کشور به نتیجه برساند، ‌خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون بسیاری از روستاهای کشور دارای شبکه آبرسانی شده‌اند و این اقدام در دو سال باقی‌مانده شتاب خواهد گرفت.

وی همچنین ادامه داد: طی این دو روز در مناطق مختلف استان اصفهان، در مجموع هشت پروژه در بخش آب با اعتباری بالغ‌بر ۷۰۰ میلیارد تومان و دو پروژه نیز در حوزه برق افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز