خبرگزاری کار ایران

8 سند همکاری اقتصادی امروز بین ایران و روسیه به امضا می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۸۸۱

پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه امروز در اصفهان به کار خود خود پایان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه امروز در اصفهان به کار خود خود پایان می‌دهد.

در دو روز گذشته که کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی با حضور مسئولان و نمایندگان بخش‌های دولتی و خصوصی دو کشور در تهران تشکیل جلسه داده بودند تفاهماتی بین دو کشور در حوزه‌های مختلف اقتصادی، حاصل شد و سندهای همکاری به امضا رسید؛ امروز نیز در روز پایانی در مجموع 9 سند همکاری به امضا می‌رسد.

1- سند پایانی پانزدهمین اجلاس دائمی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه که به امضای رضا اردکانیان وزیر نیروی ایران و الکساندر نواک وزیر انرژی روسیه می‌رسد.

2- سند سومین کارگروه همکاری‌های استانی و منطقه‌ای در حاشیه کمیسیون دائمی همکاری‌های تجاری  و اقتصادی ایران و روسیه که به امضای رئیس ایرانی کارگروه همکاری‌های استانی و منطقه‌ای و رئیس روسی این کارگروه خواهد رسید.

3- سند دهمین اجلاس گروه کاری همکاریهای حمل و نقل جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه که به امضای معاون وزیر راه و شهرسازی ایران و معاون وزیر حمل و نقل فدراسیون روسیه می‌رسد.

4- سند ششمین نشست کارگروه آب در حاشیه کمیسیون دائمی همکاریهای تجاری - اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه که به امضای رئیس طرف ایرانی کارگروه آب همچنین رئیس روسی این کارگروه می‌رسد.

5- برنامه اجرای یادداشت تفاهم همکاری در زمینه‌های استانداردسازی و اندازه‌شناسی میان سازمان ملی استاندارد ایران و آژانس فدرال قانونگذاری فنی و اندازه‌شناسی روسیه که به امضای معاون رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در تدوین و ترویج استاندارد و معاون رئیس آژانس فدرال قانونگذاری فنی و اندازه‌شناسی روسیه خواهد رسید.

6- یادداشت تفاهم مبادلات اقتصادی، تجاری، صنعتی، ترانزیت، توسعه خدمات بندری و حمل و نقل کالا که به امضای مدیر عامل منطقه آزاد تجاری - صنعتی بندر انزلی و مدیر عامل منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار از طرف ایران و همچنین مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لوتوس از طرف روسیه می‌رسد.

7- سند پایان یادداشت تفاهم شرکت مادر تخصصی سات‌کاب و شرکت united ingime corporation که به امضای مدیر عامل شرکت مادر تخصصی سات کاب از طرف ایران و معاون برنامه‌های انرژی و صنعتی شرکت united ingime corporation روسیه می‌رسد.

8- سند قرارداد جامعه مهندسان مشاور ایران و انجمن ملی مهندسان مشاور ساخت روسیه که به امضای نماینده جامعه مهندسان مشاور ایران و نماینده انجمن ملی مهندسان مشاور ساخت روسیه خواهد رسید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز