خبرگزاری کار ایران

در جلسه کانون صرافان و هیات مدیره بازار متشکل ارزی بررسی شد:

بازار متشکل ارزی موجب ثبات قیمت ها می شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۱۱۵

مدیرعامل بازار متشکل ارزی با بیان اینکه این بازار بین صرافان و خریداران قرار می‌گیرد، گفت: معاملات واقعی هستند و هیجانات کاذب نمی‌تواند در نرخ ها تاثیرگذار شود و در نتیجه قیمت ها به ثبات می رسد.

 

به گزارش روز پنجشنبه بانک مرکزی جمهوری اسلامی، جلسه بحث و بررسی عملیاتی شدن و آغاز به کار بازار متشکل ارزی با حضور هیات مدیره این بازار و تعداد چشمگیری از صرافان سراسر کشور برگزار شد.

«محمود شکسته بند» مدیرعامل بازار متشکل ارزی در خصوص تشکیل این بازار و انگیزه تاسیس و نحوه فعالیت آن، گفت: هیجانات و نابسامانی‌هایی که در بازار ارز به وجود آمد باعث شد بانک مرکزی به فکر ساماندهی و تشکیل بازاری بیفتد که در آن نرخ واقعی خرید و فروش صرافان معین شود.

وی افزود: بازار متشکل ارزی بین صرافان و خریداران قرار می‌گیرد، معاملات واقعی هستند و هیجانات کاذب نمی‌تواند در نرخ ها تاثیرگذار شود و در نتیجه قیمت ها به ثبات می رسد.

شکسته بند اعلام کرد: نسخه آزمایشی پایگاه اینترنتی بازار متشکل ارزی به آدرس www.ice.ir هم اکنون قابل مشاهده شده است و نرخهای روزانه نیز بر روی این پایگاه قرار داده می شود.

همچنین «عبدالناصر همتی» رئیس بانک مرکزی در این جلسه بر لزوم توجه کامل به بحث‌های فنی و اجرایی طرح شده از سوی صرافان تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز