خبرگزاری کار ایران

حضور فعال بانک رفاه در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۰۴۰

بانک رفاه به عنوان بانک سلامت محور کشور با هدف معرفی هرچه بیشتر خدمات بانکی خود در حوزه سلامت و همچنین تاکید بر حمایت همه جانبه از نظام سلامت، در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دارویی و آزمایشگاهی (ایران هلث) با برپایی غرفه حضور فعال و چشمگیر داشت.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه که از 19 تا 22 خرداد ماه سال جاری و با شعار «نمایشی بی نظیر برای ارتقای سلامت جامعه» در حال برگزاری است، معاون مدیر عامل بانک رفاه در امور بانکداری شرکتی و اختصاصی ضمن تشریح خدمات بانک در حوزه های مختلف، با شرکت های حاضر در نمایشگاه نیز تعامل و رایزنی کرد.

ضیایی معاون مدیرعامل بانک رفاه در امور بانکداری شرکتی و اختصاصی در صبح روز برپایی نمایشگاه با دکتر شانه ساز معاون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محل غرفه بانک دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این جلسه ضمن تشریح خدمات بانک در حوزه بهداشت و درمان بر آمادگی کامل بانک بر ارائه خدمات نوین به حوزه سلامت تأکید کرد.

معاون مدیرعامل بانک رفاه در امور بانکداری شرکتی و اختصاصی در ادامه گفت وگو های خود با مدیران شرکت های حاضر در نمایشگاه با مدیرعامل شرکت صاایران و چند شرکت تجهیزات پزشکی دیدار و گفت وگو کرد و خواستار افزایش سطح تعاملات شد.

در این دوره از نمایشگاه علی رغم تحریم های ظالمانه بین المللی ۱۵ شرکت خارجی حضور دارند و ۴۷ هیأت خارجی نیز از آن بازدید می‌کنند؛ همچنین از ۲۳ محصول تجهیزات و ملزومات پزشکی ساخت ایران رونمایی می‌شود.

برگزاری همایش مسئولان تجهیزات پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی، ۱۵ کارگاه علمی و آموزشی و نشست هم اندیشی و پرسش و پاسخ مدیرکل تجهیزات پزشکی با شرکت‌های تجهیزات پزشکی از جمله برنامه‌های ایران هلث ۲۰۱۹ است.

گفتنی است در این دوره از نمایشگاه ۴۸۶ تولیدکننده ایرانی و ۲۸ شرکت نمایندگی داخلی حضور دارند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دارویی و آزمایشگاهی (ایران هلث) رسماً با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نوزدهم خرداد ماه سالجاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران افتتاح شد. غرفه بانک در سالن شماره 5 طی برگزاری نمایشگاه فعال است و خدمات بانک را به حاضران معرفی می کند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز