خبرگزاری کار ایران

مقام ارشد هوآوی:

کسب مقام پرفروش‌ترین شرکت گوشی همراه اندکی زمان می‌برد

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۰۰۹

به دنبال تحریم‌های آمریکا علیه شرکت هوآوی این شرکت اعلام کرد که اندکی از هدف خود برای کسب جایگاه اول پرفروش‌ترین شرکت تلفن همراه دور شده است ولی به زودی به آن دست خواهد یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز, یک مقام ارشد شرکت «هوآوی تکنولوژی» اعلام کرد که اندکی زمان می‌برد که این شرکت به بزرگ‌ترین برند تولید کننده گوشی تلفن همراه تبدیل شود؛ هدفی که پیش از این قرار بود این شرکت در سه ماه پایانی سال جاری میلادی به آن دست یابد.

«شائو یانگ» افزود: «ما قرار بود در ماه‌های پایانی سال جاری به این هدف برسیم ولی احساس می‌کنیم که رسیدن به این هدف اندکی برای ما طولانی‌تر می‌شود».

وی همینطور در نمایشگاه آسیا تکنولوژی در شانگهای افزود: «هوآوی هم اکنون ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار گوشی در روز به فروش می‌رساند».

این اظهارات در پی اقدام آمریکا مبنی بر تحریم این شرکت در معامله با شرکت‌های آمریکایی صورت گرفته است. هوآوی دومین شرکت پرفروش تلفن همراه در سه ماهه اول سال جاری میلادی بعد از شرکت سامسونگ بوده است.

تحلیل‌ها حاکی از آن است که تحریم‌های اخیر توانسته است فروش هوآوی را به میزان یک چهارم کاهش دهد. فروش لوازم جانبی هوآوی نیز در بازارهای خارج از چین کاهش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز