خبرگزاری کار ایران

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد:

راه‌اندازی مراکز نوآوری در تمام دانشگاه‌های کشور/ با پول نمی‌توان جامعه دانش بنیان خرید

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۳۸۵

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: تمام دانشگاه‌های کشور زیر نظر وزارت علوم در حال راه‌اندازی مرکز نوآوری هستند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، سورنا ستاری در افتتاحیه هشتمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس 2019 با اعلام این خبر افزود: اکوسیستم نوآوری ازرشمندترین چیزی است که موجب می‌شود جامعه به سمت نوآوری رفته و نیروهای انسانی خود را حفظ کند.

وی ادامه داد: با پول نمی‌شود جامعه دانش‌بنیان خرید اما می‌توانیم با نوآوری جامعه‌ای مبتنی بر دانش را ایجاد کنیم.

ستاری با بیان اینکه هم اکنون در دنیا دانشگاه‌ها به سمت نسل سوم و چهارم رفته‌اند افزود: راه‌اندازی مرکز نوآوری در دانشگاه‌های کشور ما اتفاق بسیار خوبی است و می‌تواند ما را در حرکت به سوی داشتن جامعه‌ای مبتنی بر دانش یاری کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 74 کتاب‌دهنده در کشور توسط بخش خصوصی تاسیس شده است.

ستاری با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها خطرپذیری بالایی دارد گفت: این موضوع بسیار مهم است و برای حمایت از استارت‌آپ‌ها باید مورد توجه بخش دولتی قرار بگیرند.

وی ابراز امیدواری کرد: امسال با اتحاد و همکاری تمام بخش‌ها اقتصاد کشور اقتصادی بر پایه دانش باشد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اعتماد به کسب و کارهای جدید بر پایه دانش و فن اوری را ضروری دانست و گفت: کسب و کارهای سنتی نیز باید به این شکل از کسب و کار اعتماد کنند تا اقتصاد کشور مسیر توسعه در پیش گیرد.

ستاری در پایان سخنان خود گفت: باید به مردم ثابت کنیم که اکنون زمان کسب و کارهای جدید است و با سرمایه‌گذاری در آنها می‌توانیم به نتیجه‌های مثبتی برسیم.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس از 19 تا 22 خردادماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز