خبرگزاری کار ایران

به دلیل سالگرد ارتحال امام « ره» انجام می شود؛

تعطیلی 5 ساعته فرودگاه‌های استان تهران در روز 14 خرداد

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۰۳۵

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: فردا -سه‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸- مصادف با ارتحال امام خمینی (ره)، فرودگاه‌های استان تهران به مدت پنج ساعت تعطیل می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری،رضا جعفرزاده گفت: همزمان با برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، پروازهای فرودگاه‌های استان تهران به مدت  پنج ساعت تعطیل می‌شوند و به دلیل هم‌زمانی این روز با ماه مبارک رمضان، مراسم بعدازظهر برگزار می‎شود و تمام پروازهای این فرودگاه‎ها به وقت ایران از ساعت ۱۶ تا ۲۱ و به وقت جهانی (UTC) از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۶:۳۰ تعطیل خواهد شد.

وی ادامه داد: اطلاعیه‌ هوانوردی در این خصوص صادر و به‌ تمامی شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده است و شرکت‌ها موظف به برنامه ریزی برای پاسخگویی به مسافران خود در چنین مواقعی هستند.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: تمامی پروازهای قبل و بعد از ساعات اعلام‌ شده، طبق برنامه انجام خواهد شد و مسافران لازم است قبل از عزیمت به فرودگاه امام خمینی (ره) برای پروازهای خارجی با شماره تلفن ۰۹۶۳۳۰ و در پروازهای داخلی با شماره تلفن ۴۴۶۶۵۵۱۹ - ۴۴۶۶۵۵۲۴ و ۱۹۹ تماس حاصل کنند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز