خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهریار خبر داد :

اقدام ویژه دولت برای عرضه مسکن ارزان قیمت به مردم

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۲۹۹

فرماندار شهریاردر مراسم کلنگ زنی 2 هزار و 99 واحد مسکونی در شهر جدید اندیشه در قالب طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن با بیان اینکه این پروژه ها در این شرایط اقتصادی برای اشتغالزایی اقدام بسیار ویژه ای است گفت: دولت با احیای ساخت و ساز در کشور و ایجاد فرصت های شغلی حرکت بسیار خوبی را در کشور رقم زده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، طاهری  ادامه داد: دولت برای کسانی که نیاز به مسکن دارند اقدام مناسبی انجام داده تا مسکن ارزان قیمت در اختیار مردم قرار بگیرد.

فرماندار شهریار با بیان اینکه شهریار با جمعیت 800هزار نفری و 7 شهر و 28 روستا دچار مشکلات بسیاری است، گفت: یکی از مشکلات این شهر دسترسی ریلی به تهران است که ما متعهد شدیم تملک اراضی برای راه اندازی قطار حومه ای را بر عهده بگیریم.

وی گفت: خواسته ما این است که متولی این پروژه شرکت عمران شهرهای جدید باشد چرا که شرکت راه آهن پروژه های فراوان دارد و این پروژه نمی تواند در اولویت اجرا باشد.

وی ادامه داد: شهر اندیشه پتانسیل های بسیار خوبی برای تولید مسکن و ایجاد اشتغال دارد و امیدواریم این آخرین پروژه مسکن سازی در شهریار نباشد.

فرماندار شهریار افزود: 25 هکتار زمین باقیمانده در اطراف اندیشه وجود دارد که در حال حاضر در اختیار کمیته امداد قرار دارد که می توانیم پروژه های مسکن سازی را در این اراضی دنبال کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز