خبرگزاری کار ایران

نگاهی به مهمترین اخبار نفت و انرژی در ۲۴ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۲۳۹

فیسبوک سرمایه‌گذاری ۴۱۶ میلیون دلاری معاف از مالیات را در تاسیسات نیروگاه خورشیدی ۳۷۹ مگاواتی در تگزاس انجام داده است که «لانگ رود انرژی» شرکت توسعه‌دهنده تاسیسات انرژی‌های پاک متصدی آن خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از اویل پرایس، رویترز گزارش داد که تولید نفت اوپک در ماه گذشته میلادی به پایین‌ترین حد از سال ۲۰۱۵ تاکنون رسیده است. بر اساس این گزارش، به‌رغم این‌که میزان تولید نفت عربستان ۲۰۰ هزار بشکه در روز افزایش پیدا کرده، کاهش تولید سایر اعضا جبران نشده است.

-تاسیسات نفتی کانادا میزان نفت به مبلغ ۸۳۵ میلیون دلار را برای فروش به نیروگاه «هارتلند جنریشن» خواهد فروخت. این شرکت در کانادا پروژه‌های نیروگاهی نفتی و گازی و همینطور زغال سنگی مختلفی را به ثمر رسانده است. این شرکت به صورت هلدینگ چند نیروگاه با ظرفیت دو و یک دهم گیگا وات در اختیار دارد.

-فیسبوک سرمایه‌گذاری ۴۱۶ میلیون دلاری معاف از مالیات را در تاسیسات نیروگاه خورشیدی ۳۷۹ مگاواتی  در تگزاس انجام داده است که «لانگ رود انرژی» شرکت توسعه‌دهنده تاسیسات انرژی‌های پاک متصدی آن خواهد بود. این اقدام در پی تصمیم فیس‌بوک برای تبدیل تمامی زیر ساخت های خود به انرژی های پاک تا سال ۲۰۲۰ خواهد بود.

-شرکت نفتی شل در میدان نفتی و گازی «آپوماتوکس» در خلیج مکزیک برای استخراج ۱۷۵ هزار بشکه در روز آماده می‌شود. این میدان در همسایگی میدان «ویک‌سبورگ» قرار دارد. این میدان تا میزان ۶۵۰ میلیون بشکه توانایی استخراج دارد که قابلیت بازیابی خود را نیز دارد. این قرار داد میزان تولید شل را در خلیج مکزیک به میزان ۹۰۰ هزار بشکه خواهد رساند.

-یک نیروگاه خوشیدی با ظرفیت بالغ بر ۲۸۰ مگاوات در مزرعه خورشیدی کالیفرنیا افتتاح خواهد شد که قابلیت پوشش برق ۱۱۶ هزار واحد مسکونی را دارد و نهایتا منجر به عدم انتشار سالانه ۱۰۹ هزار تن گاز کربن دی اکسید در جو خواهد شد.

- احتمال اینکه عربستان سعودی در فروش هفته‌های آتی قیمت نفت ارسالی به کشورهای آسیایی را به میزان یک دلار در بشکه افزایش دهد، وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز