خبرگزاری کار ایران

هوآوی به تولید کنندگان آسیایی رو می‌آورد

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۳۱۸

به دنبال تحریم‌های آمریکا علیه شرکت هوآوی هم‌اکنون این شرکت به دنبال یافتن جایگزین‌هایی از بین شرکت‌های آسیایی برای تامین قطعات خود است.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «رن ژنگ فی» موسس شرکت هوآوی به رسانه‌های چینی اعلام کرد که این شرکت به جای تولید کنندگان آمریکایی به تولیدکنندگان آسیایی روی خواهد آورد.

این شرکت قصد دارد منابع مورد نیاز خود را از شرکت‌های ژاپن، کره‌جنوبی و تایوان تامین کند. این شرکت به دلیل تحریم‌های آمریکا دیگر قادر به ادامه همکاری با شرکت‌هایی چون مایکروسافت، گوگل و همچنین قطعه‌سازانی چون اینتل نخواهد بود.

نمایندگان این شرکت چینی در سفر خود به کره‌جنوبی با برخی نمایندگان تولیدکنندگان قطعات الکترونیکی همچون ال جی و سامسونگ دیدار کردند تا بتوانند قطعات خود را از این شرکت‌ها تامین کنند.

تحریم‌های اخیر آمریکا علیه هوآوی عواقب زیادی را برای این شرکت در پی داشت است که یکی از آنها پایین آمدن قیمت این گوشی‌ها به خصوص در بازار دست دوم است.

در تاریخ پانزدهم ماه می، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا طبق دستوری تمام شرکت‌های آمریکایی را از ادامه همکاری با هوآوی منع کرد. همینطور کشورهایی چون ژاپن، نیوزیلند و استرالیا تمامی شرکت‌هایی دولتی را از ادامه همکاری با هوآوی بازداشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز