خبرگزاری کار ایران

وزارت نفت از ۲ نماینده مجلس به دلیل افترا و نشر اکاذیب شکایت کرد

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۱۲۳

وزارت نفت از هدایت‌الله خادمی و ابوالفضل ابوترابی، دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دلیل افترا و نشر اکاذیب شکایت کرد.

به گزارش ایلنا از وزارت نفت، در پی انتشار شایعاتی به نقل از دو نماینده مجلس شورای اسلامی مبنی بر وجود دستگاه کارتخوان در دفتر وزیر نفت و تلاش برای القای ارتباط این موضوع به شخص بیژن زنگنه، وزارت نفت از هدایت‌الله خادمی و ابوالفضل ابوترابی دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شکایت کرد.

این دو نماینده به همراه بعضی از رسانه‌های همسو سعی داشتند به گونه‌ای وانمود کنند که دستگاه کارتخوان متعلق به یک کارمند ساده، یک جریان فساد سازماندهی شده در دفتر وزیر نفت است، در حالی که همه بررسی‌ها حاکی از این بود که این القائات از اساس کذب است، یکی دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مدعی شد که نیروهای امنیتی از دفتر وزیر نفت مقادیر زیادی ارز و طلا به دست آورده‌اند.

در پی این شایعات، وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که همه این ادعاها علیه وزیر نفت کذب و بی‌اساس است.

اکنون وزارت نفت افزون بر هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی، علیه دو نماینده و بعضی از رسانه‌های همراه با آنان به مرجع قضایی نیز شکایت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز