خبرگزاری کار ایران

تلاش بخش خصوصی ایران و قطر برای افزایش تبادلات تجاری/روابط تجاری ایران و قطر قطع شدنی نیست

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۶۹۶

رئیس اتاق مشترک ایران و قطر گفت: بعد از تحریم قطر توسط کشورهای همسایه اش میزان مبادلات تجاری بین ایران و قطر از ۶۰ میلیون دلار به حدود ۲۵۰ میلیون دلار در سال رسیده است.

به گزارش ایلنا به نقل از اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر، عدنان موسی پور رئیس اتاق از افزایش حجم تجارت ایران قطر در سالهای اخیر خبر داد.

وی افزود: روابط تجاری ایران و قطر در سالهای اخیر نزدیک به پنج برابر رشد کرده است.

رئیس اتاق مشترک ایران و قطر ادامه داد: بعد از تحریم قطر توسط کشورهای همسایه اش میزان مبادلات تجاری بین ایران و قطر از ۶۰ میلیون دلار به حدود ۲۵۰ میلیون دلار در سال رسیده است.

عدنان موسی پور اضافه کرد: روابط تجاری ایران و قطر به دلیل نزدیکی جغرافیایی, علاقه تجار دو کشور به افزایش روابط تجاری و  دوستی مشترک مستعد پررنگ تر شدن است و این موضوع را هم ایرانی ها و هم قطری ها قبول دارند.

موسی پور افزود: مثل خیلی از کشورهای جهان که برای برقراری روابط تجاری با ایران تحت فشارهای بین المللی قرار می گیرند, قطر هم تحت فشار است. اما در روابط تجاری بین ایران و قطر قصد هر دو طرف افزایش میزان مبادلات است.

رییس اتاق مشترک ایران و قطر افزود: یکی از راه های گسترش مبادلات تجاری سرمایه گذاری های مشترک است و به نظر من آینده ی روابط تجاری دو کشور روشن است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز