خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف در گفت‌وگو با ایلنا:

کاهش ۵۰۰ هزار تومانی سکه در ده روز گذشته/ احتمال کاهش سکه هنوز وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۳۴۹

کشتی‌‌آرای اظهار داشت: قیمت هر قطعه سکه تمام با طرح جدید در سه روز اخیر با کاهش 265 هزار تومانی همراه بوده است.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار طلا و سکه گفت: با توجه به تحولات هفته گذشته که روند بازار افزایشی بود با کاهش و فروکش مباحث سیاسی و رفع بخشی از تنش‌های موجود، قیمت ارز و به طبع آن قیمت طلا و سکه نیز کاهش پیدا کرد. بطوری که قیمت هر قطعه سکه تمام با طرح جدید در سه روز اخیر با کاهش ۲۶۵ هزار تومانی همراه بوده است البته از شنبه هفته گذشته تا امروز این کاهش تقریبا ۵۰۰ هزار تومان بوده است.

وی ادامه داد: همچنین قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در این سه روز نزدیک به ۳۲ هزار تومان افت داشته است این روند باعث شده تا میزان تقاضا، میل به سرمایه گذاری با کاهش روبه‌رو شود. البته باید توجه داشت که قیمت سکه معمولا با تاخیر نسبت به قیمت طلا تغییر می‌کند از همین روی هنوز احتمال کاهش قیمت انواع سکه در روزهای آتی وجود دارد.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف با اشاره به آخرین نرخ انواع سکه گفت: در حال حاضر قیمت هر قطعه سکه تمام با طرح قدیم ۴ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان، هر قطعه سکه تمام با طرح جدید ۴ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۶۲۵ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، سکه‌های گرمی ۹۹۵ هزار تومان است. همچنین هر مثقال طلا یک میلیون و ۸۲۳ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۲۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز