خبرگزاری کار ایران

افزایش ۱۸ میلیارد دلاری سرمایه بیت‌کوین

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۸۷۹

با کاهش ارزش بیت کوین در روز گذشته، برخی تحلیل‌های غلط در مورد این ارز مطرح شد که امروز با افزایش ۹ درصدی ارزش آن، این تحلیل‌ها رد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از بیت کوینیست، بسیاری از سرمایه‌گذاران در بازار بیت کوین امیدوارند که این ارز به مقدار شش هزار دلار و بلکه کمتر کاهش یابد چرا که این مساله امکان این را برای بسیاری از سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند که منتظر یک جهش خشمگین در این بازار باشند.

در بهترین ساعت روز گذشته بیت کوین با هفت هزار و ۸۶۵ دلار معامله شد و این کانال را در بازارهای آسیایی نیز شکست و با ۹ درصد افزایش به رقم هفت هزار و ۹۲۰ دلار رسید. بیت کوین به مدت نیم ساعت بدون تغییر ماند و پس از آن امروز صبح با افزایش همراه شد.

بیت کوین روز گذشته نفس راحتی در بازار خود کشید که حتی تا خط حمایت مقدار شش هزار و ۴۰۰ دلار نیز پایین آمد که پس از آن نیز شاهد مقاومت‌های مختلف بود.

شبکه «سی‌ان‌بی‌سی» تحلیل منتشر شده روز گذشته برخی تحلیلگران را که برای این ارز مجازی کاهش بسیار شدید را تحلیل می‌کردند، غیردقیق خواند.

«جاش را‌ر» تحلیلگر ارزهای مجازی می‌گوید: «حرکت بعدی بیت‌ کوین احتمالا حول محور هشت هزار یورو باشد که مقاومت آن نیز در هشت هزار و ۲۰۰ قرار خواهد داشت».

وی افزود: «یک افزایش خشن را نیز در روزهای آینده شاهد خواهیم بود که هدف آن میزان ۹ هزار دلار است و حول ۹ هزار و ۶۰۰ دلار در گردش خواهد بود».

بیت کوین با افزایش ۱۸ میلیارد دلاری سرمایه خود همراه بود که در روز های اخیر از مقدار ۲۲۸ میلیارد دلار به میزان۲۴۶ میلیارد دلار رسید.

 

افزایش ۱۸ میلیارد دلاری سرمایه بیت‌کوین

پس از کاهش‌های روز جمعه تحلیل‌هایی وجود داشت که مقاومت‌های این ارز را حول شش هزار دلار می‌بینند. این تحلیل‌ها در دوره ۲۰۰ روزه این ارز را تا مقدار چهار هزار و ۵۰۰ تا پنج هزار دلار پیش‌بینی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز