خبرگزاری کار ایران

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت حداکثری سرمایه‌های انسانی کشور برای تعمیق ساخت داخل قطعات مصرفی و وارداتی

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۵۶۶

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ابلاغی به فرشاد مقیمی«معاون امور صنایع وزارتخانه» و محمدباقر عالی «معاون وزیر و رییس هیأت عامل ایدرو» بر استفاده از ظرفیت حداکثری سرمایه‌های انسانی کشور برای تعمیق ساخت داخل قطعات مصرفی و وارداتی تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از وزارت صمت، رضا رحمانی در این ابلاغ با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در حمایت از تولید و نامگذاری امسال به عنوان "رونق تولید"، تصریح کرد: ضروری است تا تمام شرکت‌های خودروسازی با همکاری قطعه سازان، شرکت‌های دانش بنیان، فعالان اقتصادی، ظرفیت‌های دانشگاهی، متخصصان داخلی و جوانان خلاق نسبت به تعمیق ساخت داخل قطعات مصرفی و وارداتی اقدام کنند.

وی با یادآوری تأکیدات گذشته در این زمینه، افزود: ضروری است تا با فراخوان عمومی از طریق رسانه‌های گروهی نسبت به اطلاع رسانی جامع جهت استفاده از ظرفیت حداکثری سرمایه های انسانی کشور اقدام لازم انجام شود تا ضمن حمایت از صنعتگران و کارگران کشور گام‌های عملی نیز در مقابله با جنگ اقتصادی و جلوگیری از خروج ارز برداریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر ضرورت اولویت قراردادن این خط مشی خطاب به دو معاون خود، اضافه کرد: برنامه زمان بندی فعالیت‌های انجام شده و در دست اقدام حداکثر تا 20 خردادماه و گزارش اقدامات انجام شده به همراه میزان ارز صرفه جویی شده در بازه های زمانی 3 ماهه تهیه و گزارش شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز