خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف در گفت‌وگو با ایلنا:

قیمت‌ انواع سکه تغییر محسوسی نداشته است/ تقاضایی در بازار وجود ندارد/کاهش قیمت طلا منوط به کاهش نرخ ارز است

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۷۴۸

کشتی‌آرای اظهار داشت: در حال حاضر قیمت هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۵ میلیون تومان، هر قطعه سکه تمام طرح جدید ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازارطلا و سکه گفت: با وجود کاهش تقریبا ۵ دلاری اونس جهانی هیچ گونه تغییری در قیمت‌ها نسبت به روز پنجشنبه مشاهده نمی‌شود، چون بازار ارز، طلا و سکه تحت تاثیر اخبار سیاسی هستند و نبود خبر تازه در این حوزه باعث تثبیت قیمت‌ها شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر قیمت هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۵ میلیون تومان، هر قطعه سکه تمام طرح جدید  ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه های گرمی نیز یک میلیون و ۱۵ هزار تومان است.

کشتی آرای افزود: همچنین هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۴۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۷۱ هزار تومان است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف با بیان اینکه عرضه و تقاضا در تعادل است، گفت: کاهش حباب سکه به ۵۲۰ هزار تومان نشان دهنده عدم تقاضا در بازار و عدم ورود نقدینگی به بازار سکه و طلا است.

وی کاهش قیمت‌ها را منوط به تعدیل نرخ ارز دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز