خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب در گفت‌وگو با ایلنا:

کاهش دستوری تولید نفت نداریم/ تجهیزات موجود، کفاف تولیدمان را می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۴۵۳

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با بیان اینکه کاهش دستوری تولید نفت نداریم، گفت: تجهیزات به اندازه کافی موجود است و کفاف تولیدمان را می‌دهد.

احمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره کاهش دستوری تولید نفت به خاطر تحریم‌ها اظهار داشت: کاهش دستوری تولید به دلیل محدودیت صادرات نداریم و هم اکنون به اندازه‌ای که می‌خواهیم تولید و صادرات انجام می‌شود.

وی درباره نیاز به تجهیزات در شرایط کنونی نیز اظهار داشت: برای دستیابی به دبی نرمال در حد تولید پیش از تحریم، هیچ مشکلی نداریم. ولی ممکن است بخواهیم سرمایه گذاری سنگین انجام دهیم که قطعا نیاز به اعتبار داریم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خاطرنشان کرد: نیاز به سرمایه گذاری بیشتر در بخش مطالعه و تکنولوژی است.

وی یادآور شد: اینکه اگر بخواهیم برگشت به تولید داشته باشیم و تجهیزات‌مان به خاطر تحریم کفاف نمی‌دهد، اینگونه نیست.  

به گزارش ایلنا، نفت و گاز کارون، مارون، گچساران، آغاجاری و مسجدسلیمان از جمله شرکت‌های تابعه مناطق نفت‌خیز جنوب هستند. هم‌اکنون حدود ۸۰درصد از نفت و۱۶ درصد از گاز ایران را تولید می‌کند و مدیریت مخازن و بهره‌برداری از ۶۵ میدان نفتی و گازی، با مجموع بیش از ۳۳۰ میلیارد بشکه نفت خام درجا (۹۳ میلیارد بشکه قابل برداشت) و بالغ بر ۴۲۰ تریلیون فوت مکعب، گاز طبیعی درجا را برعهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز