خبرگزاری کار ایران

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

نجات 5 لنج صیادی در بندر چابهار

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۹۵۲

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از نجات جان ۵ صیاد توسط مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار درآب های دریای عمان خبر داد.

به گزارش ایلنا ، سیدحسن ابراهیمی؛ معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از نجات جان ۵ صیاد توسط مرکز جستجو و نجات دریایی (MRCC) چابهار درآب های دریای عمان خبر داد.
 
 ابراهیمی ضمن بیان جزئیات این حادثه دریایی اظهار داشت: در شامگاه پانزدهم اردیبهشت ۹۸ یک لنج صیادی با ۵ نفر سرنشین در فاصله ۲۰ مایلی از بندر چابهار به علت مشکل موتوری و ورود آب به موتورخانه به مدت  ۶ ساعت در دریا سرگردان بودند که پس از دو ساعت عملیات جستجو و نجات دریایی، افراد مضطر به وسیله شناور  ناجی پنج، نجات یافته و به محل امن انتقال داده شدند.
 
معاون دریایی اداره کل بنادر سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: نجات یافتگان در صحت و سلامت کامل به سر می برند و وضعیت جسمانی آنها رضایت بخش گزارش شده است.
 
این مقام مسئول به مالکان، فرماندهان و خدمه شناورهای سنتی و لنج ها توصیه کرد: حتما به اطلاعات هواشناسی روزانه که روی کانال ۶۹ توسط مرکز (MRCC) اعلام می گردد توجه ویژه ای داشته و از صحت تجهیزات ارتباطی قبل سفر اطمینان حاصل نمایند.
 
وی از فرماندهان شناورها خواست در صورت هرگونه حادثه  مرکز (MRCC) روی کانال ۱۶ دریایی را خطاب قرار داده یا با تماس با (شماره ۱۵۵۰) این مرکز را در جریان کامل حادثه جهت عملیات امداد و نجات و ارائه خدمات موثر قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز