خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی:

هما بورسی می‌شود / مانند گذشته هما را با نرخ «دو زار» به کسی نمی‌فروشیم

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۱۵۵

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه شرکت هواپیمایی ایران ایر (هما) از طریق بازار سرمایه ارزش‌گذاری و خصوصی‌سازی می‌شود، گفت: مانند سال‌های گذشته اجازه نمی‌دهیم کسی هما را با قیمت دو هزار خریداری کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ایران ایر یکی از مزیت‌های کشورمان است و به همه ایرانی‌ها تعلق دارد ادامه داد:‌ همه ایرانی‌ها به شرکت حامل پرچم کشورشان عشق می‌ورزند و انتظار دارم همواره در اوج عزت و کارآمدی باشد. همه همایی‌ها و دستگاه‌های پشیتبان و مرتبط در کارآمدی ایران ایر نقش آفرین هستند و یکپارچگی این دستگاه یکی از الزامات موفقیت ایران ایر محسوب می‌شود.

اسلامی با تاکید بر اینکه نباید از تعهد نیروی انسانی غفلت داشته باشیم گفت: باید منابع انسانی، آ‌حاد کارکنان و تمام ظرفیت‌های نرم‌افزاری و سخت افزاری توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تغییرات مدیریتی به طور طبیعی همیشه بوده و هست گفت: تغییرات باید همیشه رو به جلو باشد و رسیدن به اهداف را شتاب بخشد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: کشورمان با دشمنی بی‌حد و مرز استکبار جهانی مواجه است و استکبار جهانی مردم ایران را به خاطر انتخاب استقلال مورد تهاجم قرار دادند و وضعیت را برای ما سخت‌تر و پیچیده‌تر کردند.

وی اظهار داشت: هدف آمریکا ساقط کردن جمهوری اسلامی ایران است اما مردم ما در چهل سال گذشته با ظرفیت‌های درونی بی‌انتهایی کشورمان توانستند دستارودهای بزرگی خلق کنند که تمام این موفقیت‌ها در پرتو تحریم‌های ظالمانه به دست آمده است.

اسلامی تاکید کرد:‌رشد شتابان کشورمان در شرایط تحریم قابل چشم پوشی نیست و همه مردم ایران را بابت این دستاوردها تحسین می‌کنند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ظرفیت‌هیا فاخری در صنعت هوایی داریم در صدر این ظرفیت‌های فاخر نیروی انسانی قرار دارد و مطمئن هستم در دوره جدید مدیریتی هما که آقای زنگنه سکان‌دار آن است با هماهنگی و یکپارچگی تمام دستگاه‌ها یک نقش‌آفرینی متفاوتی از هما می‌بینیم و هما در مسیر شکوفایی قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: البته از خانم شرفبافی که با پاک‌دستی تمام خالصانه روزگار سختی را در هما سپری کردند را تشکر می‌کنم و کسی نباید دستاوردهای خانم شرفبافی را نادیده بگیرد اما آنچه مهم است همدلی بین کارکنان است و نباید اجازه داد هما به صورت جزیره‌ای عمل شود.

محمد اسلامی گفت: خصوصی سازی ایران ایر باید از طریق بازار سرمایه انجام شود و باید از سیستم بازار سرمایه کارآیی هما را به حداکثر برسانیم.

وی ادامه داد: باید فرآیند خصوصی سازی را از طریق بازار سرمایه دنبال کنیم نه اینکه مانند برخی از شرکت‌ها یک نفر را بیاید و ایران ایر را به قیمت دو هزار خریداری  کند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در شرایط جنگ اقتصادی با آمریکا هستیم اظهار داشت: ادبیات جنگ اقتصادی را ایران خلق نکرده است بلکه آمریکا این ادبیات را عنوان کرده است و در جنگ اقتصادی هم نقل و نبات توزیع نمی‌شود و آمریکا به دنبال از بین بردن منافع ملی کشورمان است.

وی ادامه داد: استکبار جهانی مجازاتی برای ما در نظر گرفه برای کاری که نکرده‌ایم و به دنبال بر هم زدن آرامش داخلی در کشورمان بوده است.

وی تاکید کرد: آمریکا از عدم موفقیت خود در اهدافش درباره ایران ناراحت است و به همین دلیل با شیوه‌های دیوانه‌وار می‌خواهد از ایرا نیان انتقام بگیرد اما موفق نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز