خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل پست‌بانک ایران عنوان کرد:

فناوری اطلاعات مطمئن‌ترین سرمایه‌گذاری در اقتصادهای نوین

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۸۴۳

مدیرعامل پست‌بانک ایران گفت: سرمایه‌گذاری در بخش فناوری اطلاعات مهمترین سرمایه‌گذاری در اقتصادهای نوین دنیا است.

مدیرعامل‌ پست‌بانک ایران گفت:سرمایه‌گذاری در بخش‌فناوری اطلاعات مهم‌ترین سرمایه‌گذاری در اقتصادهای نوین دنیا است.

بهزاد شیری در همایش مدیران پست‌بانک که در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، با بیان اینکه نقش و اثرگذاری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در اقتصاد کشور با سرعت در حال رشد است، اظهار کرد: تاثیرگذاری حوزه‌های IT و ICT بر تمام بخش‌های اقتصادی لحظه‌ای در حال افزایش است و این وضعیت نویددهنده آینده روشن برای پست‌بانک ایران به عنوان بانک تخصصی این حوزه است.

سرمایه‌گذاری در بخش فناوری اطلاعات مهم‌ترین سرمایه‌گذاری در اقتصادهای نوین دنیا است.

وی ادامه داد: هدفمند بودن و برنامه‌محوری شرط اساسی ما برای موفقیت است و واحدهای ستادی و اجرایی پست‌بانک باید در راستای برنامه‌های تدوین‌شده حرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه میزان مشارکت اقتصادی در حوزه روستا بسیار بیشتر از شهرها است، افزود: حضور پست‌بانک ایران در مناطق فرصت بسیار مناسبی است تا سهم بانک از بازار در روستا افزایش پیدا کند.

به گفته وی در حال حاضر بازار روستاها به صورت انحصاری در اختیار پست‌بانک است.

شیری تصریح کرد:ما به عنوان بانک دولتی علاوه بر ارائه خدمات به مناطق روستایی، برای جذب منابع موجود در این مناطق نیز باید برنامه‌ریزی کنیم.

وی پست‌بانک را یک بنگاه اقتصادی دانست که اکنون در راستای منافع ملی و سیاسی دولت گام برمی‌دارد.

مدیرعامل پست‌بانک ایران با بیان اینکه ما به دنبال حداکثری کردن سود سهامداران خود هستیم، افزود: ظرفیت بخش و فعالان حوزه فناوری اطلاعات، تسهیلات صندوق توسعه ملی و اعتبارات دولتی تخصصی برای توسعه روستاها سه فرصت ارزشمند برای تحقق اهداف سپرده‌ای و درآمد پست‌بانک ایران است.

شیری اضافه کرد: واحدهای ستادی و پست‌بانک ایران باید راهکار استفاده از این سه فرصت را شناسایی و اجرا کنند.

وی حفظ رضایت مردم از خدمات پست‌بانک را بسیار ضروری دانست و گفت: نظارت مستمر بر سرویس‌دهی مناسب ابزار الکترونیکی به ویژه خودپردازها باید توسط شعب به طور دائم پیگیری شود.

شیری عنوان کرد: در حال حاضر 9 درصد از دستگاه‌های پست در اختیار پست‌بانک است که این تعداد به دلیل گستردگی نقاط به طور مستمر باید رصد و خدمت‌دهی شوند و همچنین درآمدزایی این دستگاه‌ها تامین شود.

مدیرعامل پست‌بانک ایران در پایان ایجاد خدمات جدید برای جذب منابع و بازاریابی متمرکز را مورد تاکید قرار داد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز