خبرگزاری کار ایران

نماینده شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی به ایلنا خبر داد:

نخستین معامله بورسی نفت در سال 98 / فروش 70 هزار بشکه نفت خام سنگین

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۲۹۲

نماینده شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی گفت: یک میلیون بشکه نفت خام سنگین با قیمت 63.51 دلار عرضه شد که در نهایت 70 هزار بشکه با قیمت 60 دلار 68 سنت معامله شد.

امیرحسین تبیانیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره اولین عرضه نفت در بورس سال 98 اظهار داشت: امروز طبق روال هر هفته یک میلیون بشکه نفت خام ایران در رینگ صادراتی بورس انرژی عرضه شد. عرضه‌های قبلی نفت خام سبک و میعانات بود اما اینبار برای نخستین بار نفت خام سنگین عرضه شد.

وی افزود: یک میلیون بشکه نفت خام سنگین با قیمت 63.51 دلار عرضه شد که در نهایت 70 هزار بشکه با قیمت 60 دلار 68 سنت معامله شد.

نماینده شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی تصریح کرد: بنا بر تعهد قانونی که در بودجه 98 برای ما ایجاد شده امسال برای اولین بار نفت خام سنگین را عرضه کردیم ولی فرایند فروش و تسویه تفاوتی با نفت خام سبک ندارد.

وی گفت: به تناسب قیمت‌ها، شرایط  و امکان پرداخت خریداران، می‌توانند هر هفته در عرضه‌ها شرکت کنند و شرکت ملی نفت هم خود را متعهد می‌داند هر هفته عرضه را انجام دهد و خریدار به تناسب قیمت بازار هر زمان که امکان داشته باشد نسبت به خرید در بورس اقدام می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز