خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به ایلنا:

سهم 35 درصدی ایرلاین‌های داخلی در پروازهای ایران – ترکیه/ ماندنم در سازمان هواپیمایی با خداست

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۶۹۶

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سهم ایرلاین‌های داخلی در انجام پروازهای ایران - ترکیه 35 درصد است، گفت: باقی ماندن من در سمت ریاست سازمان هواپیمایی با خداست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، علی عابدزاده در جمع خبرنگاران در حاشیه هشتمین اجلاس دوجانبه ایران و ترکیه درباره تحریم‌های سوختی علیه ناوگان ایران و توافق با ترکیه برای کاهش این تحریم‌ها اظهار داشت: از جزئیات آن نمی‌توان صحبت کرد اما هر آنچه که به نفع کشور باشد را پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: ایران در شرایطی قرار دارد که نباید اجازه دهد ارتباطاتش با دنیا کاهش پیدا کند و این ضعف را برطرف سازد. از این رو یکی از توافقات با ترکیه در صنعت هوانوردی در همین راستا بود تا مشکلات پروازی ایران برطرف شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در صنعت هوانوردی بین دو کشور همکاری‌هایی وجود دارد، گفت: در تلاش هستیم تا همکاری‌های هوایی و هوانوردی بین ایران و ترکیه افزایش یابد.

عابدزاده در پاسخ به خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه چه تعداد پرواز بین ایران - ترکیه برقرار می‌شود، گفت: بیشترین پروازهای ایران به کشور ترکیه است و در هفته  100 پرواز بین ایران و ترکیه انجام می‌شود که سهم ایرلاین‌های ایرانی در برقراری این پروازها حدود 35 تا 40 درصد است.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر کناره‌گیری و حذف شما از ریاست سازمان هواپیمایی صحت دارد، گفت: باقی ماندن من در این سمت با خدا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز