خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

ارقام مطرح شده برای قیمت بنزین در حد گمانه زنی است/ افزایش قیمت بنزین با زیرساخت‌های کنونی جای تامل دارد

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۳۲۸

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: افزایش قیمت بنزین باید همراه با نظارت، کار کارشناسی و در نظر گرفتن پیامدها و تورم باشد.

احمد انارکی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره سناریوهای اصلاح قیمت و سهمیه بندی بنزین اظهار داشت: آنچه تاکنون اتفاق افتاده در حد پیشنهاد برای اصلاح قیمت بنزین بوده است و هنوز در همین حد است.

وی با بیان اینکه هنوز قیمتی برای بنزین مشخص نشده و تمام ارقام مطرح شده در حد گمانه زنی است، افزود: سهمیه بندی و اینکه افزایش قیمت داشته باشیم یا خیر، در اختیار دولت است اما مجلس با افزایش قیمت موافق نیست.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه قیمت بنزین در شرایطی باید اعمال شود که کار کارشناسی صورت گرفته باشد، گفت: اگر قرار باشد این اتفاق بیفتد باید همراه با نظارت، کار کارشناسی و در نظر گرفتن پیامدها و تورم باشد.

وی خاطرنشان کرد: در هر حال آزادسازی قیمت‌ها روزی باید اتفاق بیفتد و یکی از این کالاها هم بنزین است اما در شرایطی که همه زیرساخت ها آماده باشد، با این وسایل نقلیه عمومی و زیرساخت‌هایی که داریم یکباره قیمت را افزایش دهیم جای تامل دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز