خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

آغاز ساخت 900 میلیارد تومان پروژه روبنایی با مشارکت بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۸۹۱

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امروز احداث 900 میلیارد تومان پروژه روبنایی با مشارکت بخش خصوصی آغاز شد گفت: ساخت 16 هزار مسکن شهر جدید پردیس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، حبیب الله طاهرخانی در مراسم افتتاح 5 هزار و 217 واحد مسکن مهر و 7 پروژه روبنایی و کلنگ زنی بیش از 7 هزار و 500 مسکن جدید در پردیس اظهار داشت: خوشبختانه در مجموعه یک هم افزایی شکل گرفته است که می توان در سال 98 عملکرد ویژه ای در شهرهای جدید داشته باشیم.

وی با اشاره به چارچوب برنامه های شرکت عمران طرح های جدید در سال جاری گفت: تکمیل مسکن مهر در اولویت قرار دارد و تا پایان امسال تمام واحدهای مسکن مهر به جز واحدهایی که دارای پرونده‌های حقوقی و معارف هستند به مردم تحویل داده می‌شود.

وی ادامه داد:‌موضوع مهم ایجاد محیط سکونتی مناسب برای مردم است چرا که نبود محیط سکونتی استاندارد باعث بد مسکنی در این مناطق می شود.

مدیرعامل شرکت عمران  شهرهای جدید با بیان اینکه مشارکت با بخش خصوصی در اجرای پروژه های عمرانی در اولویت ما است گفت: نتیجه این مشارکت ایجاد مجموعه‌های تجاری ، فرهنگی، آموزشی و تکمیل پروژه های روبنایی است که بدون بودجه دولتی تمام این پروژه ها به احداث رسیده است.

طاهرخانی از کلنگ زنی 900 میلیارد تومان پروژه با مشارکت بخش خصوصی خبر داد و گفت: امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی امروز پکیج 900 میلیارد تومانی کلنگ زنی می شود که می‌تواند رفاه ساکنان را افزایش دهد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ساخت 200 هزار واحد مسکونی جدید در شهرهای جدید اظهار داشت: این تعداد واحدها با مشارکت بخش خصوصی انجام خواهد شد و تمام این واحدها در محدوده شهرهای جدید خواهد بود و به محدوده شهرها چیزی اضافه نمی شود.

وی تاکیدکرد: ساخت 16 هزار واحد مسکونی شهر جدید پردیس هم با رفع معارض در فاز یک پردیس انجام خواهد شد و خارج از محدوده نیست.

وی با تاکید بر اینکه با حضور بخش خصوصی در پروژه های عمرانی اتلاف هزینه ها بسیار کاهش پیدا می کند گفت: بخش خصوصی مراقب سرمایه خود در پروژه ها است و اجازه اتلاف آن را نمی دهد .

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اظهار داشت: مهمترین مزیت 200 هزار واحد جدید این است که برای اقشار مختلف ساخته شده است و مخاطب آن طیف متنوعی از مردم هستند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز