خبرگزاری کار ایران

اسلامی:

پرونده مسکن مهر کل کشور سال 98 بسته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۸۷۸

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه پروژه مسکن مهر از توقف خارج شده است گفت : تا پایان امسال پرونده مسکن مهر به جز واحدهایی که دارای پرونده حقوقی هستند‌، بسته می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمد اسلامی در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی در شهر جدید پردیس با بیان اینکه خانه‌دار کردن مردم یک جلوه از عمل صالح است گفت: باید با اعتقاد راسخ نسبت به خانه دار کردن مردم اقدام کنیم و این که مردم را از مستاجری در بیاوریم عمل صالح است.

وی تاکید کرد: البته این موضوع به معنای ساخت خانه برای مردم نیست بلکه دولت باید روند خانه کردن مردم را تصریح و تسریع کند.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه مسکن مهر از توقف خارج شده است گفت: امروز در شهر جدید پردیس 5 هزار و 217 خانوار خانه خود را تحویل می‌گیرند و این اقدام باید برای تمام واحدهای مسکن مهر تا پایان امسال انجام شود و پرونده مسکن مهر را سال 98 می بندیم.

اسلامی با اشاره به آغاز ساخت 400 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور اظهار داشت: این میزان عرضه مسکن در جهت تعادل بخشی به بازار است و الگوی آن هم مشارکت با بخش خصوصی در ساخت و عرضه مسکن خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه سهم جدید شهر پردیس از این میزان ساخت و ساز مسکن جدید 16 هزار واحد است گفت: موضوع بسیار مهم در ساخت و تحویل مسکن به مردم ایجاد یک محیط زندگی متبوع برای ساکنان است نه اینکه فقط سرپناه به مردم تحویل دهیم.

وی با اشاره به ضرورت هویت بخشی به شهرهای جدید گفت: یکی از مهم‌ترین سیاست های ما برای ایجاد محیط متبوع زندگی مشارکت با بخش خصوصی در ساخت سرانه های فرهنگی ، تجاری و مذهبی و... است که نکته قابل توجه و مهم در این موضوع برقراری اعتماد متقابل بین سرمایه گذار و سرمایه پذیر است .

وی تاکید کرد: از این رو سیستم خدمات مدیریتی کشور باید به نحوی کار کند که راندمان سرمایه‌گذاری را افزایش دهد تا مردم بتوانند  کیفیت زندگی خود را در این مناطق به حداکثر برسانند.

اسلامی ادامه داد: با هماهنگی هایی که با وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت انجام گرفته است به زودی از مراکز فرهنگی ، درمانی و آموزشی پروژه های مسکن مهر بهره برداری می‌شود.

وی تاکید کرد: معتقدیم باید شهرهای فاخری داشته باشیم که مردم در نهایت آسایش امکان زندگی در این مناطق را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز