خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به ایلنا:

گزارشی مبنی بر وقوع تصادفات در سفرهای نوروزی متأثر از زیرساخت‌های جاده‌ای و خودروهای ساخت داخل اعلام نشد

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۸۳۸

وزیر راه و شهرسازی گفت: در گزارش‌های ارائه شده مربوط به مدیریت سفرهای نوروزی 98 گزارشی مبنی بر وقوع تصادفات متأثر از نبودِ زیرساخت‌های جاده‌ای و استاندارد نبودن خودروهای ساخت داخل گزارش نشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمد اسلامی در حاشیه مراسم گرامیداشت روز ایمنی حمل و نقل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ارتقاء کیفیت زیرساخت‌ها و توسعه ایمنی همواره در اولویت بوده است، گفت: در بحث طراحی راه‌ها و احداث و بهره‌برداری، تجهیزات و زیرساخت‌ها توجه ویژه‌ای داشته‌ایم و برای کاهش میزان تصادفات زمستان سال گذشته نسبت به ایجاد واحد مستقل برای رسیدگی به سوانح اقدام کردیم.

وی ادامه داد: در دنیا NTSP یک نهاد مستقل برای بررسی عوامل موثر در بروز سوانح است و ارائه بازخورد از هر سوانح برای رسیدگی‌های بیشتر و ارتقاء مقررات و ضوابط با این ستاد انجام می‌شود تا برخی از ضوابط تصحیح شود.

اسلامی ادامه داد: مقدماتی شکل‌گیری این ستاد فراهم شده است و به زودی آغاز به کار خواهد کرد.

وی همچنین با بیان اینکه طبق گزارش‌های ارائه شده در سفرهای نوروزی 98 هیچ سانحه‌ای که متأثر از زیرساخت‌ها و تجهیزات جاده‌ای و خودروهای ساخت داخل باشد، رخ نداده است، گفت: اکثر و اغلب تصادفات به دلیل بی‌توجهی به جلو، خواب‌آلودگی و ناتوانی راننده برای کنترل خودرو بوده است.

وی ادامه داد: بازآموزی رانندگان باید مورد توجه قرار بگیرد و اگر خود مردم رعایت قوانین و الزامات را جدی بگیرند تصادفات کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز